جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۱:۱۶
کد خبر: ۳۱۸۶۴
|
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۲:۵۲
رييس فرهنگسراي انقلاب از برگزاري نمايشگاه تخصصي كتاب انقلاب با عنوان «يادمان انقلاب» همزمان با ايام دهه فجر انقلاب اسلامي خبر داد.

«مهدي فروتن» در گفت و گو با خبرنگار شهر با اعلام اين خبر گفت: در اين نمايشگاه بيش از يكصد عنوان كتاب با موضوع انقلاب، دفاع مقدس، زندگينامه و خاطرات شهدا و علوم سياسي با 25 درصد تخفيف به علاقه‌مندان عرضه مي‌شود.

 

وي افزود: نمايشگاه تخصصي كتاب انقلاب از 12 تا 22 بهمن ماه از ساعت 9 تا 17 در فرهنگسراي انقلاب ميزبان علاقه‌مندان است.

 

فروتن از برگزاري نشست‌هاي صهيونيست‌شناسي در كتابخانه تخصصي اين فرهنگسرا خبر داد و گفت: اين نشست‌ها با موضوعاتي مانند هولوكاست، فراماسونري، پروتكل يهود، فروپاشي صهيونيست‌ها و سينما و صهيونيست از برگزار مي‌شود. كتابخانه تخصصي انقلاب داراي هشت هزار جلد كتاب در مورد انقلاب و 10 عنوان نشريه صحافي‌شده از دوران پهلوي و CD ها و نوارهاي دوران انقلاب است.

 

به گفته رييس فرهنگسراي انقلاب، نمايشگاه عکس و اسناد انقلاب اسلامي، قابهاي اميد، توليد CD يزدان تفتگ ندارد، جشن رنگين کمان انقلاب، اولين جشنواره وبلاگ نويسي انقلاب اسلامي، راه اندازي و رونمايي از مراکز داده‌هاي الکترونيک انقلاب اسلامي، توزيع محصولات فرهنگي، بازديد از موزه عبرت، نقد کتاب شاه بي شين، قصه‌هاي انقلاب و نقد کتاب پرسه در خاک غريبه، انقلاب به روايت تصويرگران کوچک از برنامه‌هاي اين ستاد دهه فجر فرهنگسراي انقلاب اسلامي است

 


نظر شما