شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳
ساعت : ۱۳:۳۹
کد خبر: ۳۲۲۶۸
|
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۲:۵۱
با حضور حجه‌الاسلام والمسلمين قرائتي برگزار مي‌شود/
در آستانه ايام دهه فجر و پيروزي انقلاب اسلامي برنامه «تريبون آزاد انقلاب» با حضور حجه الاسلام و المسلمين قرائتي دوشنبه 18 بهمن ماه در فرهنگسراي ارسباران برگزار مي‌شود.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومي مراکز فرهنگي هنري منطقه 3 و فرهنگسراي ارسباران، «تريبون آزاد انقلاب» از ويژه برنامه‌هاي شاخص سازمان فرهنگي هنري شهرداري تهران به مناسبت پيروزي انقلاب اسلامي ايران است که در قالب جلسه پرسش و پاسخ با محوريت انقلاب اسلامي بين نسل اول و چهارم و با حضور برخي از چهره هاي برجسته کشور در مراکز فرهنگي هنري 22 گانه تهران برگزار مي‌شود.


حجه الاسلام والمسلمين خاموشي رئيس سازمان تبليغات اسلامي، حداد عادل نماينده مجلس شوراي اسلامي، صفار هرندي وزير پيشين وزارت ارشاد اسلامي و... از جمله چهره‌هاي در نظر گرفته شده براي تريبون آزاد انقلاب هستند که در روزهاي معين با حضور در مراکز فرهنگي هنري شهر تهران به تحليل وقايع انقلاب اسلامي مي‌پردازند.


حجه الاسلام محسن قرائتي، نماينده ولي فقيه در سازمان نهضت سوادآموزي است که دوشنبه 18 بهمن ماه ساعت 9 صبح با حضور در فرهنگسراي ارسباران به پرسش مخاطبان و جوانان پاسخ مي‌دهد.

نظر شما