شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳
ساعت : ۱۲:۴۸
کد خبر: ۳۲۵۹۳
|
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۳:۵۴
انتشارات فرهنگسراي فردوس منتشر کرد/
انتشارات فرهنگسراي فردوس، روزنامه ديواري بهاران را همزمان با سالروز پيروزي انقلاب اسلامي چاپ و منتشر کرد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومي مديريت فرهنگي هنري منطقه 5(فرهنگسراي فردوس)، اين روزنامه‌ديواري که از ابتداي هفته جاري در تمامي مراکز فرهنگي هنري و آموزشي تهران منتشر شده است، شامل مطالبي درباره وقايع انقلاب از سال 1442 تا پيروزي آن در سال 1357 است.

در اين شماره بهاران، از فوت آيت ا.. بروجردي و مرجعيت امام خميني، مخالفت امام با انجمن‌هاي ايالتي، فاجعه مدرسه فيضيه، قيام 15 خرداد و وقايع پس از آن تا تبعيد و حتي بيوگرافي تمامي چهره‌هاي معروف اين دوره زماني از انقلابيان و طاغوتيان درج شده است.

گزارش لحظه به لحظه بازگشت امام به ميهن پرونده ويژه اين روزنامه ديواري است. اين روزنامه ديواري همراه با سوالات مسابقه‌اي است که شرکت‌کنندگان مي‌توانند با پاسخ به آن جوايزي را دريافت کنند.

فرهنگسراي فردوس در فلکه دوم صادقيه، بلوار فردوس، بعد از چهاراره مخابرات واقع شده و شماره‌هاي 44002269 و 44002270 و پيامک 09351171018 براي ارتباط با فرهنگسرا اعلام شده است.

همچنين نشست تريبون آزاد انقلاب اسلامي با حضور محمد حسين صفار هرندي پنجشنبه 21 بهمن در فرهنگسراي فردوس برگزار مي‌شود.


اين برنامه صبح روز 21 بهمن از ساعت 9 تا 12 با حضور جمعي از مسئولين کشوري و شخصيت‌هاي برجسته انقلابي برگزار مي‌شود و محمد حسين صفار هرندي کارشناس اين برنامه خواهد بود.

گفت و شنود و پاسخگويي به سوالات شرکت‌کنندگان به خصوص نسل جوان، دانشجويان و محصلان از جمله برنامه‌هاي اين روز است.


علاقه‌مندان مي‌توانند براي حضور در اين مراسم به ميدان صادقيه ،بلوار فردوس، بعد از چهارراه مخابرات، فرهنگسراي فردوس مراجعه کنند.

نظر شما