جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۸:۴۰
کد خبر: ۳۲۶۹۶
|
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۳:۲۴
اساس انقلاب اسلامي ايران براي تحقق در حوزه فرهنگ، اخلاق و اعتقادات ما بود و اين اولين هدف انقلاب محسوب مي‌شد، اگر تحول فرهنگي به وجود آيد در ديگر عرصه‌هاي اقتصادي اجتماعي و سياسي نيز اين تحول رخ خواهد داد.

به گزارش خبرنگار«شهر»، دكتر محمدباقر قاليباف پيش از ظهر امروز-20 بهمن- در مراسم تجديد ميثاق كاركنان شهرداري تهران با آرمان‌هاي امام خميني (ره) در حرم مطهر امام گفت: هر ساله اين توفيق را داريم همراه با مجموعه پر تلاش شهرداري، اعضاي شوراي شهر و شوراياري‌ها در كنار مرقد نوراني امام (ره) و مزار گرانقدر شهدا حضور يابيم و با امام (ره) و شهداي انقلاب و دفاع مقدس تجديد بيعت مجددي داشته باشيم.


او ادامه داد: امام و شهدايي كه با مجاهدت اخلاصشان باعث عزت مسلمين در دنيا و كشور ما شدند و استقلال و آزادي را براي ما و نسل‌هاي آينده به ارمغان آورده‌اند.


شهردار تهران افزود: امروز در اين مكان جمع شده‌ايم تا همگي بار ديگر با امام و شهدا بيعت كنيم و بگوييم ما همان سربازاني هستيم كه تلاش مي‌كنيم خالصانه و مجاهدانه در جهت آرمان‌هاي امام تحت رهبري مقام معظم رهبري با همان جوش و خروش بعد از 32 سال و با همان باورها در اين مسير گام برداريم.


قاليباف خاطرنشان كرد: اساس انقلاب اسلامي ايران براي تحقق در حوزه فرهنگ، اخلاق و اعتقادات ما بود و اين اولين هدف انقلاب محسوب مي‌شد، اگر تحول فرهنگي به وجود آيد در ديگر عرصه‌هاي اقتصادي اجتماعي و سياسي نيز اين تحول رخ خواهد داد. البته اگر تحول در بعد اقتصادي، اجتماعي و سياسي به وجود آيد اما اين تغيير در عرصه فرهنگي تحقق نيابد اين تحولات در مسير انقلاب و نظام نيست.


او اظهار كرد: اين موضوع را بايد اساس كار بدانيم در انقلابي كه پيروزي حق بر باطل و پيروزي انسانيت و توحش بود،قيامي كه پرتويي از عاشورا و نهضت امام حسين (ع) بود. او افزود: بدون شك اين انقلاب به رهبري امام (ره) ريشه در همان سنت نبوي، حكومت علوي و نهضت حسيني و فقه جعفري و مهدويت و انتظار دارد و اين اساس باورهاي ماست. شهردار تهران گفت: ما اينجا جمع شده‌ايم تا با آرمان‌هاي بلند امام بيعت كنيم و تحت رهبري مقام معظم رهبري همه مجاهدت كنيم تا خواسته‌ها و آرزوهاي انقلاب تحقق يابد.


قاليباف در ادامه از طرف مجموعه مديريت شهري از حجت‌الاسلام و المسلمين سيدحسن خميني بابت حضور در جمع كاركنان شهرداري و پذيرفتن دعوت آنان قدرداني كرد و خطاب به وي گفت: كاركنان شهرداري همواره در چندين مراسم طول سال نه به شيوه سيستم اداري بلكه با عشق در اين مراسم‌ها فعاليت مي‌كنند. عيد فطر از جمله اين مراسم‌هاست كه انصافا كارمندان شهرداري سراپا اشتياق در اين مراسم خدمت‌رساني مي‌كنند، دومين مراسم نيز سالگرد ارتحال امام خميني (ره) است كه كاركنان شهرداري با عشق و افتخار خدمتگذار زائران و حاضران در اين مراسم هستند و سومين مراسم نيز دهه مبارك فجر است كه در اين ايام براي بيعت با آرمان‌هاي امام (ره) پرشور در حرم امام(ره) شركت مي‌كنند.

نظر شما