شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳
ساعت : ۱۷:۱۴
کد خبر: ۳۲۹۰۳
|
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۱:۰۸
شهردار منطقه 4 از شناسايي و رفع مشکلات تردد جانبازان، معلولان و سالمندان در سطح منطقه خبر داد و گفت: همزمان با اجراي طرح استقبال از بهار، عمليات اجرايي مناسب سازي معابر منطقه براي تردد جانبازان، معلولان و سالمندان آغاز مي شود.

به گزارش«شهر»، به نقل از روابط عمومي شهرداري منطقه 4حسن کريميان در نشست ماهيانه با شوراياران محلات 20 گانه با بيان اين مطلب گفت: به منظور شناسايي و ايجاد چهره اي مطلوب از سيماي شهر و رفع مشکلات شهروندان بويژه معلولان، جانبازان و سالمندان، طرح فوريتي استقبال از بهار 90 با هدف انتخاب محله نمونه و با تمرکز امکانات و تجهيزات لازم در اين محله در دستور کار قرار گرفت.

او با اشاره به تشکيل کميته شناسايي محله نمونه و تمرکز فعاليت هاي طرح استقبال از بهار در يک محله گفت: شوراياران بايد با تلاش و همياري با نواحي 9 گانه، مديريت شهري را در اجراي مطلوب اين طرح ماندگار همراهي کنند.

کريميان برگزاري کنگره شهدا را از ديگر برنامه هاي طرح استقبال از بهار برشمرد و گفت: به منظور تجليل از خانواده معظم شهدا و يادآوري دلاوري ها و ايثارگري شهداي والامقام، کنگره شهداي منطقه با حضور جمعي از خانواده هاي معظم شاهد برگزار مي شود.

او گفت: در آستانه سال نو جشن شادمانه اي نيز با دعوت از نيازمندان، در قالب طرح استقبال از بهار 90 و با مشارکت شوراياران برگزار مي شود.

شهردار منطقه 4 با اشاره به سياست هاي شهردار محترم تهران مبني بر انتخاب محله اي به عنوان «محله پاک و آباد» و «محله شاد و آرامش» گفت: انتخاب «محله پاک و آباد» و عاري از هرگونه مشکلات عمران شهري و «محله شاد و آرامش» که اجراي برنامه هاي اجتماعي و فرهنگي در آن اجرا شود در اين طرح در دستور کار قرار دارد.

او در ادامه از شناسايي و رفع مشکلات تردد جانبازان، معلولان و سالمندان در سطح منطقه خبر داد و گفت:  همزمان با اجراي طرح استقبال از بهار 90 و به منظور ارايه تسهيلات ويژه به جانبازان، معلولان و سالمندان، عمليات اجرايي بهسازي و مناسب سازي معابر منطقه براي تردد ايمن آن ها در آستانه سال نو آغاز مي شود.

کريميان مشارکت جدي شوراياران در اجراي مطلوب طرح استقبال از بهار 90 را خواستار شد و گفت: شوراياران به عنوان پتانسل هاي محلات و بازوان مديريت شهري بايد تلاش کنند تا در اجراي طرح استقبال از بهار 90 رضايت 100 درصدي شهروندان همانند سال هاي گذشته فراهم شود.

گفتني است در ادامه نشست نيز، شوراياران به بيان نقطه نظرات خود در خصوص اجراي طرح استقبال از بهار 90 پرداختند و آمادگي خود را جهت اجراي مطلوب اين طرح اعلام نمودند.

نظر شما