شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳
ساعت : ۱۶:۵۵
کد خبر: ۳۳۰۷۱
|
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۲:۴۳
معاون حمل‌ونقل‌وترافيک منطقه 19 به افتتاح پروژه‌هاي اجرايي اين حوزه در آينده نزديک اشاره کرد و گفت: همزمان با ميلاد پيامبر اکرم (ص) پيست دوچرخه سواري در محدوده منطقه احداث مي‌شود.

به گزارش«شهر»، به نقل از روابط عمومي شهرداري منطقه 19، پژمان الله وردي زاده افزود: مسير ويژه دوچرخه سواري در مجموع هزار و 50 متر مربع را شامل مي شود و به زودي در پارک شهيد کاظمي افتتاح خواهد شد.

او همچنين از نصب دو دستگاه خانه دوچرخه در اين پارک خبر داد و بيان کرد: هزينه اجرايي اين پروژه به همراه مسير ويژه دوچرخه سواري درمجموع يک ميليارد و 500 ميليون ريال بوده است.

الله وردي زاده هدف از اجراي اين پروژه را افزايش امکانات ورزشي منطقه دانست و گفت: با توجه به کمبود پيست دوچرخه سواري در منطقه، ايجاد اين مسير در اولويتهاي کاري حوزه قرار گرفت تا ورزشکاران بتوانند با آرامش خاطر به تمرينات و رقابت ورزشي بپردازند.

او ايمن‌سازي معابر شرياني را از ديگر اقدامات مهم اين حوزه عنوان و بيان کرد: با توجه به اهميت معابر شرياني در اتصال نقاط مختلف شهر به يکديگر و تردد زياد خودروها در آن، افزايش سطح ايمني اين معابر از اولويتهاي کاري معاونت حمل ونقل و ترافيک منطقه محسوب مي‌شود.

 در اين راستا 20 هزار و 593 متر طول از معابر منطقه شامل بزرگراه صالح آباد ، بلوار حرم مطهر امام (ره) و بزرگراه آزادگان با نصب گاردريل، علائم ايمني و نگهداري اين علائم ايمن سازي شد. براساس اين گزارش 7 ميليارد ريال هزينه اجراي اين اقدام شده است.

معاون حمل و نقل و ترافيک منطقه در ادامه به تجهيز معابر منطقه به علائم ايمني و ترافيکي اشاره کرد و  افزود: در اين راستا هزار و 385 عدد تابلوي شناسايي وپرچمي، تابلوي شناسايي معابر و تجهيزات ترافيکي در معابر مورد نياز نصب شد. به گفته وردي زاده 6 ميليارد ريال صرف نصب اين تجهيزات شد. 

نظر شما