شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳
ساعت : ۱۰:۵۲
کد خبر: ۳۳۰۷۵
|
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۱:۳۷
با تلاش ماموران آتش نشاني صورت گرفت
آتش‌نشانان با رسيدن در کوتاهترين زمان ممکن به محل آتش‌سوزي‌ها و ديگر حوادثي که در شب و روز گذشته در کلانشهر تهران رخ داد، 23 شهروند را که گرفتار حادثه شده بودند، نجات دادند.

به گزارش شهر و به نقل از پايگاه خبري 125،آتش‌نشانان با رسيدن در کوتاهترين زمان ممکن به محل آتش‌سوزي‌ها و ديگر حوادثي که در شب و روز گذشته در کلانشهر تهران رخ داد، 23 شهروند را که گرفتار حادثه شده بودند، نجات دادند.

 

در 24 ساعت گذشته (از ساعت 7 بامداد ديروز تا ساعت 7 بامداد امروز) 957 آتش‌نشان با استفاده از 314 دستگاه خودروي ايمني و آتش‌نشاني 66 ساعت عمليات خاموش کردن آتش و امداد و نجات را انجام دادند.

کلانشهر تهران در اين مدت شاهد 26 آتش‌سوزي از جمله آتش‌سوزي 10 واحد مسكوني، 4 کارگاه، 3 دستگاه وسيله نقليه، 2 واحد صنعتي، 2 انباري و يک فروشگاه بود که با تلاش همه جانبه آتش‌نشانان همه آنها خاموش و از بروز خسارت بيشتر جلوگيري شد.

در اين مدت همچنين 51 حادثه گوناگون ديگر از جمله 9 حادثه گرفتار شدن افراد در اماکن مختلف، 8 حادثه رانندگي، 5 مورد گير کردن حلقه انگشتري در انگشت، 4 حادثه آسانسور و 4 مورد نشت آب در منازل رخ داد و آتش‌نشانان در همه موارد خدمات ايمني لازم را به شهروندان ارائه کردند.

در جريان آتش‌سوزي‌ها و ديگر حوادث اين مدت يك شهروند جان خود را از دست داد و 30 نفر هم آسيب ديدند. 

نظر شما