جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۳:۲۲
کد خبر: ۳۳۵۸۶
|
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۸۹ - ۱۱:۳۵
از سوي مديريت مراكز فرهنگي هنري منطقه 6/
کانون داستان نويسي مراکز فرهنگي هنري منطقه 6، به مناسبت سالگرد عمليات غرور آفرين بدر نشست مقدماتي «جشنواره ادبي از جنون تا مجنون» را با حضور فرماندهان وقت تيپ ذوالفقار و واحد ضدزره لشکر 27 محمد رسول الله(ص) برگزار مي‌کند.
به گزارش شهر به نقل از روابط عمومي مراکز فرهنگي هنري منطقه6، ابوالفضل درخشنده دبير علمي اين جشنواره با بيان اينکه اين جشنواره با محوريت عمليات بدر و بيان خاطرات ناگفته آن برگزار مي‌شود، گفت: هشت سال دفاع مقدس درياي عظيم الهام بخش براي هنرمندان است. از آنجايي که هنر داستان نويسي پايه و اساس تمامي هنرهاي نمايشي است، با هماهنگي‌هاي به عمل آمده قرار است چگونگي انجام و زواياي پنهان عمليات بدر با حضور فرماندهان به يادگار مانده ، براي منتخبين هنرمند داستان نويس، تشريح تا بدين وسيله فکر اوليه نگارش داستان به وجود آيد.

درخشنده افزود: تجربه منحصر به فرد کتاب ملاقات با عاشقان آسماني که در هفته دفاع مقدس سال جاري با الهام از بازديد آسايشگاه جانبازان گرانقدر ثارالله رونمايي شد و هم چنين جشنواره ادبي آيات آسماني که فکر اوليه نگارش داستان با الهام از آيات ارزشمند قرآن کريم شکل گرفت و ظرف روزهاي آينده مجموعه داستان کوتاه آيات آسماني رونمايي مي‌شود، باعث شد تا اين اقدام جديد که در نوع و حضور نفرات آن بي نظير است به مرحله اجرا گذاشته شود.

در اين مراسم رضا فرزانه، رضا نامي، علي اکبر مصداقي، سيد محسن خوشدل و مسعود کياني حضور دارند که تمامي آنان از فرماندهان حاضر در عمليات بدر بوده‌اند.

طبق هماهنگي‌هاي انجام شده قرار بود 36 نفر از هنرمندان داستان نويس که در اين جلسه حضور دارند به همراه فرماندهان ذکر شده ، به منطقه عملياتي طلاييه و پادگان دوکوهه اعزام تا با الهام از شرايط محيطي، فکر اوليه آنان تکميل شود که متأسفانه بنا به دلايلي اين بازديد لغو شد.

دبير اجرايي بخش جبهه و جنگ اين جشنواره را سيد محسن خوشدل و روابط عمومي آن را آيدين روشن ضمير عهده دار است.

علاقه مندان جهت حضور در اين نشست مي‌توانند ساعت 15 روز 9 اسفند به سالن آمفي تئاتر فرهنگسراي سرو، به نشاني خيابان وليعصر(عج)، ضلع شمالي بوستان ساعي، کوي ساعي 2، مراجعه كنند و يا با شماره 8-88786276 تماس بگيرند.

نظر شما