پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۹:۳۰
کد خبر: ۳۴۱۰۰
|
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۸۹ - ۱۶:۲۳
شهرداري منطقه 19 با برگزاري مراسم جشن و تقدير از کارکنان شرکت واحد منطقه 19 از افزايش 3.9 متر مربعي فضاي سبز منطقه 19 با الحاق پادگان قلعه مرغي به اين منطقه خبر داد.

به گزارش«شهر»، به نقل از روابط عمومي شهرداري منطقه 19، در اين مراسم که جمعي از کارکنان حوزه حمل و نقل و ترافيک و خانواده بزرگ اتوبوسراني منطقه حضور داشتند ،عباداله فتح الهي با اعلام اين خبر افزود: با تدبير و برنامه ريزي هاي شهردار تهران، مجموعه 300 هکتاري پادگان قلعه مرغي به مجموعه شهري ملحق خواهد شد و عيدانه مردم جنوب تهران، 60 هکتار فضاي سبز در اولين فاز اين مجموعه خواهد بود که در آستانه فصل بهار تقديم شهروندان مي شود.

او تأکيد کرد: با بهره برداري 60 هکتاري اين مجموعه، به ازاي هر شهروند منطقه 19، 3 متر مربع به سرانه فضاي سبز منطقه اضافه خواهد شد ضمن اينکه مجموعه‌اي از آثار هنري، فرهنگي، ورزشي و ميراث فرهنگي در اين مجموعه بهسازي و بازسازي شده و به مردم تقديم خواهد شد.

شهردار منطقه ضمن قدرداني از تلاشها و خدمات ويژه کارکنان اتوبوسراني و حمل و نقل عمومي در جابجايي شهروندان تهراني اظهار کرد: مديريت شهري و شهرداري تهران امروز مفتخر است که با انتخاب مردم و در راستاي نهضت خدمت رساني به مردم، کارنامه هاي موفق و قابل قبولي را در عرصه جهاني از خود ارائه داده است. 

عباداله فتح اللهي افزود: شهردار تهران و مديران شهري اين موفقيت را مديون زحمات همه همکاران در سازمانهاي زحمتکش شهرداري مي دانند و خدا را سپاسگزاريم که به خانواده حمل و نقل شهرداري تهران اين توفيق را داده است که بخشي از مشکلات و رنج هاي شهروندان را مرتفع سازد و رضايتمندي نسبي آنان را کسب کند.

او خاطرنشان کرد: طبق برنامه پنجم، 70 درصد مسافران درون شهري بايد توسط حمل ونقل عمومي جابجا شوند و اين مستلزم بودجه هاي مصوب در مراجع قانونگزار و نيازمند عزم ملي و حمايت ملي از سوي شهرداري و سامانه حمل و نقل عمومي بود که به دلايلي مصوبات مذکور اجرايي نشد.

به گفته فتح اللهي علي رغم تنگناها و مشکلات موجود در حمايتهاي بودجه‌اي از شهرداري تهران، با تلاش و خوش فکري خانواده بزرگ حمل و نقل و شهرداري تهران و با درايت همه جانبه دکتر قاليباف از مجموعه حمل ونقل شهرداري، شاهد افتخار همکاران شرکت واحد و حمل ونقل عمومي در عرصه بين المللي بوديم. شهردار منطقه با اشاره به اجراي طرح جهادي استقبال از بهار در نواحي پنجگانه منطقه بيان کرد: در اين منطقه دو محور بزرگ با اجراي طرح جهادي طي دو ماه آينده، مشغول بهسازي و آماده‌سازي هستند.

در محور آزادگان از ميدان جهاد تا ميدان بسيج و محور تندگويان از ميدان حق شناس تا عوارض قم، تيمهاي مختلف شهري و عمران مشغول به خدمت هستند تا ورودي شهر تهران که در طرح جامع به عنوان دروازه بين المللي پايتخت نامگذاري شده است، در آغاز سال 90 به گونه‌اي ديگر ترسيم شود و به کسب بيشترين رضايتمندي مردم منجر شود.

اين مراسم با اجراي برنامه هاي شاد و فرهنگي در آستانه سال نو  با حضور شهردار و مدير خطوط منطقه 4 شرکت واحد اتوبوسراني به مدت 2 ساعت برگزار و با لبخند رضايت خانواده خدوم اتوبوسرانان منطقه 19 از قدرداني شهرداري منطقه همراه شد.

نظر شما