شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳
ساعت : ۱۶:۴۰
کد خبر: ۳۴۵۲۸
|
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۸۹ - ۱۱:۲۵
مدير مراكز فرهنگي هنري منطقه 12 از برگزاري 57 برنامه فرهنگي هنري در مراكز اين منطقه در بهار سال آينده خبر داد.
«جواد حيدري‌پور» در گفت و گو با خبرنگار شهر با بيان اينكه اين برنامه‌ها با رويكرد فرهنگي مذهبي و با اولويت خانواده طراحي شده است، گفت: با توجه به اينكه منطقه 12 يكي از مناطق قديمي و مذهبي شهر تهران است و از طرفي در ايام بهار سال آينده با مناسبت‌هاي مذهبي متعددي روبرو هستيم، برنامه‌هاي در نظر گرفته شده بيشتر با محوريت مذهبي اجرا مي‌شود.
رييس فرهنگسراي شهر به مراسم بزرگداشت روز معلم در ارديبهشت سال آينده اشاره كرد و افزود: به مناسبت اين روز بزرگداشت يكي از اساتيد بزرگ كشور كه در منطقه 12 ساكن بوده است به عنوان معلم اخلاق برگزار مي‌شود. اين مراسم روز 12 ارديبهشت ماه برگزار خواهد شد.
حيدري‌پور اظهار داشت: به مناسبت روز ميلاد حضرت علي (ع) نيز مراسمي با عنوان «مشق عشق» با حضور 110 هنرمند خوشنويس كه فرازهايي از خطبه غدير را كتابت مي‌كنند برگزار مي‌‌شود.
وي تصريح كرد: به مناسبت ميلاد حضرت زهرا (س) و روز مادر نيز بزرگداشت و تجليل مادران شهيد منطقه 12 در پاسداشت روز مادر در نظر گرفته شده است.
به گفته رييس فرهنگسراي شهر، با فاتحان ويژه فتح خرمشهر، شب‌هاي نجومي، رصد ستارگان در پارك شهر، نكته‌هاي شهروندي، مسابقه كتابخواني زلال دانايي، بزرگداشت فردوسي، سيماي زندگي، نيايش باران، گام‌هاي همراهي و همدلي و سيمايي از آفتاب ويژه ايام ارتحال امام (ره) عناوين برنامه‌هاي ديگري است كه در بهار 90 به اجرا در مي‌آيد.

نظر شما