جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۸:۴۲
کد خبر: ۳۴۷۷۶
|
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۸۹ - ۱۳:۴۹
شبكه‌هاي مختلف سيما با فيلم‌هاي سرگرم كننده به استقبال آخر هفته و روز چهارشنبه سوري مي‌روند.

به گزارش شهر، فيلم‌هاي سينمايي و تلويزيوني«داماد خوش قدم»، «غيرقابل رديابي»، «يك اتفاق ظاهراً ساده»،« رابين هود»، «ميمون هاي فضايي 2»، «داستان اسباب بازي 3»، «اژدهاتونو چطور آموزش بدين»، «پارك ژواسيك1»، «حدنهايي» و «طعمه» در آخرين سه شنبه(24 اسفند) سال89 از شبكه هاي يك، دو، چهار و تهران پـخش مي‌شود.


فيلم سينمايي «داماد خوش قدم» به كارگرداني كاظم راست گفتار و تهيه كنندگي محمد كمالي پور سه شنبه 24 اسفندماه ساعت 22 از شبكـه يك سيما پخش مي­شود.  


درخلاصه داستان فيلم با بازي محمدرضا هدايتي، فلامك جنيدي، نادر سليماني، رضا بنفشه خواه، افسر اسدي، هادي كاظمي و سعيد پيردوست آمده: پسري به نام سياوش كه يك توليدي مانتو دارد. از طرف مشتريان خود مجاب به ازدواج مي شود تا بتواند در اين صنف فعاليت كند، اما انجام اين امر او را دچار نفرين يكي از دخترهايي كه به خواستگاريش رفته بود مي كند و اين نفرين ماجراهاي جالبي را درخواستگاري هاي بعدي براي او رقم مي زند.


فيلم سينمايي «غيـرقابـل رديابي» به كارگرداني گريگوري هابليـت سه شنبه 24 اسفندماه ساعت 24 از شبكـه يك سيما پخش خواهد شد.  


جنيفرمارش كه افسرپليس در دايره جنايات اينترنتي است با حضور در وب سايت عجيبي در اينترنت به نام «با من بكش» مشكوك مي‌شود. چند ساعت بعد، از اين وب سايت صحنه‌هايي مربوط به اذيت و آزار مرد ميانسالي پخش مي‌شود و سپس اين مرد كشته مي‌شود. كارآگاه «اريك باكس»از دايره جنايي رسيدگي اين پرونده را به عهده مي‌گيرد.



فيلم سينمايي «غيـرقابل رديابي» محصول سال 2008 كشور آمريكاست.


فيلم تلويزيوني «يك اتفاق ظاهراً ساده» سه شنبه 24 اسفندماه ساعت 13 از شبكه دو سيما پخش مي شود.


پسر نوجواني كه از ساكنين يك مجتمع آپارتماني است، قصد دارد نارنجك دست سازي را در محوطه پاركينگ منفجر كند، بر اثر اين كاربراي سه تن از ساكنين آپارتمان اتفاقات ناگواري رخ مي‌دهد كه ناگهان پسر متوجه مي شود تمام اين اتفاقات در ذهن او رخ داده است و در نهايت نارنجك پرتاب شده به آسمان در عين ناباوري منفجر نمي‌شود.


محمود عزيزي، بهزاد خداويسي، روشنك عجميان و شهرزاد عبدالمجيد در فيلم تلويزيوني«يك اتفاق ظاهراً ساده» به كارگرداني مسعود تكاور و تهيه كنندگي سعيد منتظرالمهدي بازي كرده‌اند.

فيلم سينمايي «رابين هود» به كارگرداني و تهيه كنندگي ولفگانگ ريترمن سه شنبه 24 اسفند ماه ساعت 14:30 از شبكـه دو سيما روي آنتن مي‌رود.


رابين هود يك قهرمان شجاع است كه براي كمك به مردم فقير تلاش زيادي مي كند، او اموالي را كه پرنس جان به زور از مردم غصب كرده است از وي مي دزدد و به فقرا باز مي گرداند، رابين هود تيرانداز ماهري است و سرعت عمل بالايي دارد، او به راحتي از دست پرنس جان و افرادش فرار مي كند، ولي در همه حال پرنس جان تلاش زيادي براي دستگيري او انجام مي دهد تا جاييكه او يك مسابقه تيراندازي طراحي مي كند و يك پيكان طلايي را به عنوان جايزه مسابقه مشخص مي كند.


فيلم سينمايي «رابين هود» محصول سال 1973 آمريكا است.

فيلم سينمايي «ميمون هاي فضايي 2» سه شنبه 24 اسفند ماه ساعت 15:30 از شبكـه دو سيما روي آنتن مي­رود.


كامِت شخصيت اصلي اين قسمت در ايستگاه فضايي كار مي كند و طبق برنامه قرار است همراه با تعدادي ديگر دوباره سفري را آغاز كنند. اما ناگهان متوجه مي شود كه اسم او از ليست افراد پرواز حذف شده و همين موضوع باعث ناراحتي زياد و نا اميدي اش مي شود، او داخل سفينه شده و اشتباهاً با دستوري كه به رايانه مي دهد به فضا پرتاب مي شود.


فيلم سينمايي «ميمون هاي فضايي 2» به كارگرداني جان اج ويـلـيـلمـز و تهيه كنندگي جرمي اچ ويليامز محصول سال 2010 آمريكاست.


فيلم سينمايي «داستان اسباب بازي 3» به كارگرداني لي يونك ريچ محصول سال 2010 آمريكا سه شنبه 24 اسفندماه ساعت 17 از شبكـه دو سيما روي آنتن ­مي­رود.


اين انيميشن سومين داستان اندي و اسباب بازي هاي اوست. اندي بزرگ شده و قرار است به دانشگاه برود و بايد اتاقش را براي خواهر كوچكترش خالي كند. مادر اندي از او مي خواهد اسباب بازي هايش را به مهد كودك اهدا كند يا اينكه به اتاق شيرواني كه در حكم انباري است ببرد. اندي تصميم دارد آنها را به اتاق زيرشيرواني ببرد و وودي را با خودش به دانشگاه ببرد كه بعد از ريختن اسباب‌بازي‌ها در كيسه زباله آنها را در راهرو قرار مي‌دهد تا به خواهرش كمك كند و در همين زمان مادر اندي به اشتباه اسباب بازي ها را با بقيه آشغال‌ها به كنار پياده رو مي‌برد.


فيلم سينمايي به كارگرداني دين دبلويس محصول سال 2010 آمريكا سه شنبه 24 اسفند ماه ساعت18:30از شبكـه دو سيما روي آنتن مي‌رود.


هيكاپ نسبت به بقيه وايكينگ‌ها ضعيف تراست. پدر او رييس وايكينگ هاست. وايكينگ ها مورد حمله اژدها قرار مي گيرند كه هركدام انواعي دارند. يكي ازاين اژدها اژدهاي شبيخون زن است كه درشب مي آيد و چون سياه است كسي آن را نمي تواند ببيند و براي همين هميشه فرار مي‌كند. هيكاپ دستگاهي ساخته كه مي خواهد با آن اژدهاي را بگيرد.


فيلم سينمايي «اژدهاتونو چطور آموزش بدين» با بازي گريدباتلروجي باروچل محصول سال2010 آمريكا است.

فيلم سينمايي «پارك ژواسيك1» سه شنبه 24اسفندماه ساعت18:40از شبكه چهارسيما پخش مي‌شود.

پسر يك خانواده محقق براي تفريح و كايت سواري به همراه يكي از دوستانش به جزيره اي دور مي‌رود، اما كايت آنها از مسير خارج شده و به محل زندگي دايناسورها وارد مي‌شوند و پدر و مادرش نيز براي پيدا كردنش به پارك ژوراسيك مي‌روند و با موجودات و حيوانات غول آسا رو به رو مي‌شوند و پس از تلاش بسيار فرزندان‌شان را پيدا مي‌كنند.


سام نيل، لورا درن و جف گلدن بام در فيلم سينمايي «پارك ژواسيك1» به كارگرداني استيون اسپيلبرگ در ژانر علمي و تخيلي محصول سال 1993 كشور آمريكا بازي كرده اند.


فيلم سينمايي «حد نهايي» به كارگرداني كريستين دوگاي پنجشنبه 24اسفند ماه ساعت16:50 از شبكـه تهران پخش مي‌شود.


داستان فيلم سينمايي «حد نهايي» از اين قرار است كه يك گروه سازنده كليپها و تصاوير تبليغاتي حرفه‌اي براي تصويربرداري ا زيك صحنه اسكي به ارتفاعات كوهستاني پوشيده از برفي مي‌روند و در آنجا مشغول به فيلمبرداري هستند كه به صورت اتفاقي سر راه يك گروه تحت تعقيب قرار مي گيرند و صحنه هاي هيجان انگيز و جذابي را خلق مي‌كنند.


فيلم سينمايي «حد نهايي» محصول مشترك كشورهاي آلمان، انگليس و لوكزامبورگ در ژانرحادثه اي،ماجراجويي و درام ساخته شده است.


فيلم سينمايي «طعمه» به كارگرداني دارلرودت سه شنبه 24 اسفندماه ساعت 20:45 از شبكه تهـران پخش مي‌شود.


داستان فيلم سينمايي «طعمه» در مورد خانواده اي است كه براي تفريح به آفريقا مي روند و ماشين آنها در بيشه شيرها گير مي‌افتد و آنها درصدد فرار از آنجا هستند.


فيلم سينمايي «طعمه» محصول سال 2007كشور آمريكا در ژانر هيجاني و حادثه‌اي ساخته شده است.

نظر شما