چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۳:۱۷
کد خبر: ۳۴۸۲۲
|
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۸۹ - ۱۱:۰۰
به مناسبت عيد نوروز اکران مي‌شود
به مناسبت فرا رسيدن عيد نوروز فيلم سينمايي« اخراجي‌هاي 3 » به کارگرداني مسعود ده‌نمکي در سينما خانوادگي فرهنگسراي گلستان اكران مي‌شود.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومي مراكز فرهنگي هنري منطقه 8؛ در خلاصه داستان «اخراجي‌ها3» آمده است: جنگ تمام شده، اخراجي‌ها و ديگر هم‌رزمانشان به شهر برگشتند و هر كس در پي كسب و كاري است، يك برنامه زنده تلويزيوني در تلاش است تا تعدادي از آن رزمندگان را براي حضور در يك برنامه دعوت كند، شرايط نامساعد حال يكي از اين همرزمان او را راهي بيمارستان مي‌كند، اما براثر حوادثي در سطح شهر دير به بيمارستان مي‌رسد و تا پاي شهادت پيش مي‌رود و اين بهانه‌اي براي حضور همرزمان سابق در بيمارستان مي‌شود كه حالا هر يك شان وشخصيتي جديد دارند.


امين حيايي، اكبرعبدي، محمدرضا شريفي‌نيا، حسام نواب‌صفوي، رضا رويگري، سيدجواد هاشمي، يوسف صيادي، علي دهكردي، قاسم زارع، سپند اميرسليماني، فخرالدين صديق شريف، ليلا اوتادي، بهنوش بختياري و مريم كاوياني از جمله بازيگران اين فيلم هستند.


سينما گلستان در نارمك، ميدان هلال احمر، خيابان گلستان واقع شده است و در سانس‌هاي 14، 16، 18، 20 پذيراي علاقه‌مندان تماشاي فيلم است.

نظر شما