شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۸:۰۲
کد خبر: ۳۴۸۳۷
|
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۸۹ - ۱۱:۲۰
مدير مراكز فرهنگي هنري منطقه 18 از 35 عنوان برنامه منطقه‌اي و محله‌اي در قالب فرهنگي هنري با بيش از 92 اجرا در اين منطقه خبر داد و گفت: 17 برنامه آموزشي نيز با 978 جلسه اجرايي براي بهار 90 در نظر گرفته شده است.

«سعيد زكي‌لو» در گفت و گو با خبرنگار شهر با اعلام اين خبر گفت: براي سال آينده سه برنامه فرامنطقه‌اي شامل دومين جشنواره گلبانگ اذان، كارگاه‌هاي تربيت مربي ديني و قرآني كودك با اهداي گواهينامه و سلسله نشست‌هاي معرفت با هدف شناخت هر چه بيشتر ائمه معصومين (ع) پيشنهاد شده است كه در صورت تصويب به اجرا گذاشته مي‌شود.


رييس فرهنگسراي خاتم با بيان اينكه بيشتر مراكز منطقه 18 كتابخانه است، افزود: كتابخانه‌هاي فجر، قائم، حكيميه، 15 خرداد و مختار سليماني، خانه كتاب دانشجو و كتابخانه مشاركتي الزهرا با رويكرد ارتقا سطح مطالعه و روحيه كتابخواني برنامه‌هاي متعددي را براي فصل بهار طراحي كرده است كه از آن جمله مي‌توان به «دقت، سرعت، آزمون»، «مديريت خود»، «در محضر استاد» و «گوهر نيايش» اشاره كرد.


زكي‌لو اظهار داشت: خانواده موفق با حضور حجت‌الاسلام دهنادي، سوگواره ياس كبود به مناسبت ايام فاطميه، ديدار با علما، ايستگاه‌هاي سيار شادماني ويژه خانواده‌ها، نمايش‌هاي عروسكي، كارگاه‌هاي فن بيان و محافل انس با قرآن از ديگر برنامه‌هايي است كه در نظر گرفته شده است.


به گفته رييس فرهنگسراي خاتم، «مادران قصه‌گو» با هدف تكريم و پاسداشت گويش‌ها، آداب و رسوم، سنت‌ها و ساير عناصر خرده فرهنگي، ويژه‌برنامه آشناي غريب و علي در آيينه نهج‌البلاغه عناوين ديگر برنامه‌هاي بهاري مديريت فرهنگي هنري منطقه 18 است. اين مركز همچنين به منظور فرارسيدن نوروز 89 برنامه‌هايي را در قالب جشن با همكاري مراكز فرهنگي هنري سطح منطقه اجرا مي‌كند. فرهنگسراي خاتم و مراكز تابعه در همه ايام به غير از روزهاي تعطيلي رسمي باز است.


نظر شما