پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۱:۲۴
کد خبر: ۳۵۰۶۶
|
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۳۹۰ - ۱۱:۴۵
در سومين روز از بهار سال 90 صورت گرقت؛
رئيس جمهور در سومين روز از بهار سال 1390 با حضور در بيمارستان فيروزگر تهران از بيماران بستري در اين بيمارستان عيادت کرده و سال نو را به آنان تبريک گفت.

به گزارش " شهر" به نقل ازپايگاه اطلاع رساني دولت، دکتر محمود احمدي نژاد در اين بازديد سرزده ضمن عيادت از بيماران بستري در بخش هاي مختلف اين بيمارستان پس از شنيدن درد دل تعدادي از بيماران، دستورات لازم را براي رفع مشکلات آنان صادر کرد.


رئيس جمهور در حاشيه اين بازديد همچنين در جمع پرسنل بيمارستان فيروزگر با تبريک فرا رسيدن سال نو از زحمات شبانه روزي آنها قدرداني کرد.


خوشحالي و اشک شوق بيماران و همراهان آنان از ديدن رييس جمهور ، تاکيدات لازم براي رفع مشکلات دارويي تعدادي از بيماران و شنيدن درد دل برخي از همراهان و مردم حاضر در اين بيمارستان از جمله حاشيه هاي اين بازديد بود .


دکتر احمدي نژاد در پايان اين ديد و بازديد عيدانه از بخش هاي در حال تعمير و ساخت بيمارستان فيروزگر نيز بازديد و بر تجهيز و تکميل هر چه سريعتر اين بخش ها تاکيد کرد.


رئيس جمهور در ادامه بر مزار شهداء گمنام در دانشگاه صنعتي امير کبير تهران حضور يافت و ضمن قرائت فاتحه و نثار گل ياد و خاطره آنان را گرامي داشت.


نظر شما