جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۳:۰۰
کد خبر: ۳۵۴۷۲
|
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۰ - ۱۱:۴۳
معاون امور اجتماعي و فرهنگي منطقه 21 از ويزيت رايگان زنان سرپرست خانوار به همراه فرزندانشان درنخستين روز از هفته سلامت در اين منطقه خبر داد.

 به گزارش«شهر»، به نقل از روابط عمومي شهرداري منطقه 21، مصطفي ملکي ضمن اعلام اين مطلب گفت: همزمان با آغاز هفته سلامت و در ادامه اجراي طرح استقبال از بهار، 188نفر از زنان سرپرست خانوار به همراه فرزندان مجرد خود جهت تکميل پرونده پزشکي و رسيدگي به وضعيت سلامت از سوي پزشکان متخصص ويزيت رايگان مي شوند.

او با اشاره به اين مطلب که اين طرح تا27 فروردين ماه اجرا مي شود،اظهار داشت: با توجه به نظر سنجي هاي صورت گرفته، پيش بيني مي شود تا پايان اين طرح بيش از 500 نفر از زنان سرپرست خانوار تحت پوشش اين طرح قرار بگيرند.

او در خصوص نحوه مراجعه زنان سرپرست خانوار به مراکز درماني افزود: اين افراد مي توانند به همراه فرزندان خود با مراجعه به خانه هاي سلامت منطقه توسط پزشکان متخصص همکار با اداره سلامت مورد چکاپ پزشکي شامل،  قند، ديابت، چربي خون و فشار خون قرار گيرند و در صورت مشکوک بودن به اين موارد به مراکز درماني معرفي مي شوند.

معاون امور اجتماعي و فرهنگي منطقه 21 در خصوص ارائه خدمات به اين افراد در سال گذشته، خاطر نشان کرد: همچنين در ادامه فعاليت هاي اداره بانوان طي ماه گذشته210 کارت هديه 100 هزارتوماني از طرف شهرداري منطقه و بيش از 180 کارت خريد بازار ميوه و تره بار به ارزش 20 هزار تومان از طرف ستادتوانمندسازي بانوان شهرداري تهران به اين افراد اهدا شد.

نظر شما