سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۳:۴۴
کد خبر: ۳۵۵۹۷
|
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۰ - ۱۰:۴۳
نمايشگاه سلامت با هدف توسعه فرهنگ مراقبت از سلامت جسمي، رواني، معنوي و اجتماعي با استقرار 30ايستگاه از تاريخ 18 فروردين در پارک ترافيک برپا و آماده ارائه خدمات رايگان به شهروندان غرب تهران است.

 به گزارش«شهر»، به نقل ازروابط عمومي شهرداري منطقه5 ،عباس بابازاده ، معاون اجتماعي وفرهنگي شهرداري منطقه5گفت:  نمايشگاه با هماهنگي و حضور سازمان ها و نهادهاي خدماتي همچون انتقال خون، هلال احمر آتش نشاني، استاد بحران و همچنين تشکل وکانونهاي مردمي از قبيل کانون سالمندان، خيرين و... به مدت يک هفته در 30 ايستگاه برپا است .

او اجراي تئاتر آموزشي با موضوع  سلامت را  از برنامه هاي اجرايي درحاشيه نمايشگاه  برشمردو افزود: خدمات رايگاني  از جمله مشاوره پزشک عمومي و متخصص   ،  تغذيه ، روانشناسي  ،مامايي و ترک اعتياد سلامت و اموزش بازيافت مواد، بهداشت محيط ،سلامت  و پيشگيري از بيماري ها  و..براي ارائه به بازديد کنندگان ازنمايشگاه پيش بيني شده است.

اوبابيان اينکه بيش از 120 برنامه متنوع آموزشي با محوريت سلامت شهري و شهروندي در خانه هاي سلامت ،مراکز آموزشي و فرهنگي و مساجد محلات اجرا مي شود افزود: همزمان با 18 فروردين زنگ سلامت  با حضور شهردار منطقه و شهرداران نواحي در مدارس اين منطقه نواخته مي شود و مسابقات و برنامه هاي فرهنگي متنوعي نيز  در سطح مدارس برگزار مي شود.  معاون اجتماعي وفرهنگي  منطقه 5 در ادامه عيادت شهردار منطقه از بيماران بيمارستان صارم  ، تجليل از پرستاران مراکز درماني همزمان با روز پرستار ، برپايي همايش پياده روي را از ديگر برنامه هاي مهم اين هفته برشمرد. 

او تصريح کرد: همزمان با هفته سلامت برنامه هاي مختلفي از جمله ويزيت پزشکي ، تست  ديابت وارائه محصولات غذايي بدون قند براي  بيماران ديابتي  به صورت رايگان براي شهروندان اين منطقه  اجرا مي شود

نظر شما