شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳
ساعت : ۱۷:۳۸
کد خبر: ۳۵۷۲۲
|
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۰ - ۱۳:۳۸
با حضور جمشيد خدادادي و سيدمحسن کاظمي صورت مي‌گيرد
مجموعه «کتب طب قرآني» نوشته استاد جمشيد خدادادي با حضور نويسنده اثر در دارالقرآن شهيد مختار سليماني نقد و بررسي مي‌شود.
به گزارش خبرنگار شهر، اولين گردهمايي علاقمندان علوم قرآني و اعضاي کانون قرآني «شهيدمختار سليماني» مديريت فرهنگي هنري منطقه 18 به نقد و بررسي مجموعه «کتب طب قرآني» نوشته جمشيد خدادادي اختصاص دارد.

در اين نشست مهمترين و کاربردي‌ترين مباحث علوم قرآني مورد نقد و بررسي قرار مي‌گيرد و سپس با طرح موضوعات مختصر در حوزه علوم قرآني و طب سنتي ادامه مي‌يابد.

در اين برنامه قرار است (جمشيد خدادادي) نويسنده، پژوهشگر و محقق قرآني و (سيد محسن کاظمي) کارشناس علوم قرآني و جمعي از علاقمندان حوزه‌هاي قرآني و طب سنتي حضور يابند.

«طب قرآني» عنوان مجموعه‌هاي آثار کتب پژوهشي، محقق جمشيد خدادادي در حوزه «طب قرآني» است که به تازگي منتشر شده است .

استاد جمشيد خدادادي در سال 1335 در تهران متولد شد وي عضو جامعه مبتکرين و مخترين کشور و داراي ديپلم افتخار يکي در صنعت هواپيمايي و ديگري در درمان بيماري آندومتريوز(نازايي خانم‌ها) با رژيم غذايي ساده و همچنين بنيان گذار طب قرآني در جهان و نويسنده چندين کتاب درباره طب قرآني مانند پانزده روز تا سلامتي، ارمغان تندرستني، كليد ورود به طب قديم و همچنين مقالات متعددي است.

علاقمندان براي حضور در اين برنامه مي‌توانند به يافت آباد، ميدان الغدير، بلوار الغدير شمالي، ميدان جانبازان، دارالقرآن شهيد مختار سليماني از ساعت 16 الي 18مراجعه كنند.

نظر شما