شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳
ساعت : ۲۳:۰۹
کد خبر: ۳۵۷۶۳
|
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۰ - ۱۲:۰۰
با فعاليت باشگاه دوست‌داران برج ميلاد، گسترش فعاليت‌هاي فرهنگي و هنري و بهره‌برداري از رستوران‌هاي گردان و ويژه ، آمار بازديدكنندگان از برج ميلاد افزايش مي‌يابد.

رحيم مطهرنژاد، مديرعامل برج ميلاد در گفت‌وگو با خبرنگار «شهر» گفت: باشگاه طرفدران برج ميلاد به‌منظور اطلاع‌رساني مناسب‌تر به شهروندان و ارتباط سهل‌تر با اين مجموعه راه‌اندازي شده است.

 

او به مزاياي عضويت در اين باشگاه اشاره كرد و افزود: همه برنامه‌ها برج ميلاد از طريق پيامك به اعضاي باشگاه دوست‌داران برج ميلاد اطلاع‌رساني مي‌شود، ضمن اين كه اعضاي اين باشگاه براي شركت در برنامه‌ها و جشنواره‌هاي برگزار شده در برج ميلاد در اولويت هستند.

 

مديرعامل برج ميلاد با بيان اين‌كه تاكنون 200هزار نفر تاكنون به‌عضويت اين باشگاه درآمده اند، تصريح كرد: شهروندان و علاقه‌مندان مي‌توانند براي عضويت در اين باشگاه عدد 8 را به‌شماره 10008585 ارسال كنند.

 

او با اشاره به‌بازديد 46هزار نفر از برج ميلاد در ايام نوروز، اظهار اميدواري كرد كه با راه‌اندازي رستوران‌هاي برج ميلاد و ديگر برنامه‌هاي پيش‌بيني شده و هم‌چنين افزايش ساعت بازديد، شاهد افزايش تعداد بازديدكننده‌ها از برج ميلاد باشيم.

 

بر اساس اين گزارش، پس از انجام بررسي‌هاي لازم و انجام مذاكرات با 10 گروه مختلف، بهره‌بردار رستوران گردان و ويژه برج ميلاد انتخاب و قرارداد آن نيز منعقد شده است و اين رستوران‌ها از اواخر ارديبهشت ماه آغاز به‌كار مي‌كند.

 

سيد محمدهادي ايازي، معاون امور اجتماعي و فرهنگي شهرداري تهران نيز بهمن ماه سال گذشته در مراسم گشايش نمايشگاه نسخ خطي و قرآني در برج ميلاد با بيان اين‌كه فعاليت فرهنگي در مجموعه ميلاد بايد افزايش يابد، تاكيد كرد: آمار بازديدكنندگان از برج ميلاد بايد به 10تا 15 هزار بازديدكننده در روز برسد.

 

مجموعه برج ميلاد با امكاناتي چون سالن همايش‌ها، گنبد آسمان، رستوران‌هاي گردان و ويژه، گالري و كافه تريا يكي از مجهزترين مراكز فرهنگي كشور به‌شمار مي‌آيد كه در دوره دكتر محمدباقر قاليباف، شهردار تهران پس از 11 سال به بهره‌برداري رسيد.

 

در همين زمينه بخوانيد:

46هزار نفر در نوروز از برج ميلاد ديدن كردند

آغاز ‌كار رستوران گردان برج ميلاد؛ آخر ارديبهشت/ بهره‌بردار رستوران گردان برج ميلاد تعيين شد

با پهن شدن بزرگ‌ترين «سفره هفت‌سين» كشور؛ برج ميلاد به‌نوروز سلام مي‌كند

سازها در ميلاد مي‌نوازند

مديرعامل شركت برج ميلاد: هوا خوب شود آنتن ميلاد نصب مي‌شود/ برنامه‌ريزي براي افزايش بازديد تا 15هزار نفر در روز

بهره‌برداري از «گنبد آسمان»،فروشگاه و رستوران «گذرگاه ميلاد»

نظر شما