جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۹:۱۴
کد خبر: ۳۵۹۲۴
|
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۰ - ۱۴:۱۵
پيش فروش اينترنتي بليط هاي جشنواره بين‌المللي فيلم کيش که قرار است از 4 تا 8 ارديبهشت در جزيره کيش برگزار شود از فردا آغاز و تا 28 فروردين ادامه خواهد داشت.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومي جشنواره بين‌المللي فيلم کيش، پيش فروش بليط هاي جشنواره بين المللي فيلم کيش که از 4 تا 8 ارديبهشت با حضور صدها فيلمساز از ايران و کشورهاي منطقه و با نمايش بيش از 310 عنوان فيلم درجزيره زيباي کيش برگزار مي‌شود، از فردا ،24 ارديبهشت آغاز مي‌شود

 

علاقه مندان سراسر کشور مي‌توانند با مراجعه به سامانه اينترنتي فروش بليط‌هاي جشنواره به نشاني ticket.kishfilmfest.com از اين امکان بهره مند شوند.


مسئولان برگزاري جشنواره شرايط ويژه‌اي را براي دانشجويان سراسر کشور در نظر گرفتند که براين اساس 30 درصد تخفيف براي دانشجويان درنظر گرفته شده است که مي‌توانند با مراجعه به سامانه اينترنتي پيش فروش بليط جشنواره از اين مهم بهره مند شوند.


بيش از 2746 اثر به دبيرخانه جشنواره دربخش هاي مختلف مسابقه سينماي ايران، بين‌الملل، نوعي نگاه و کلک فيروزه‌اي رسيده است که بيش از 2000 اثر از داخل و بيش از 700 فيلم از کشورهاي مختلف منطقه بوده‌است.


آمار آثار راه يافته در بخش­هاي مختلف را به اين ترتيب معرفي شد: 41 عنوان فيلم سينمايي، 28 عنوان فيلم سينمايي ويديويي، 35 عنوان فيلم کوتاه براي بخش اصلي و مناطق ازاد، 33 عنوان مستند کوتاه و بلند، 62 عنوان فيلمنامه در بخش کلک فيروزه اي، 13 عنوان اثر پويانمايي، 76 عنوان فيلم در بخش­هاي اصلي، بين­الملل و ويژه نوعي نگاه، 26 عنوان فيلم کوتاه و مستند در بخش رقابت فيلم­هاي کوتاه و مستند بين­الملل با يکديگر رقابت مي کنند.نخستين جشنواره بين المللي فيلم کيش از 4 تا 8 ارديبهشت به همت مرکز مناطق آزاد و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي در جزيره کيش برگزار مي‌شود.

نظر شما