شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳
ساعت : ۱۷:۲۰
کد خبر: ۳۶۰۷۰
|
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۰ - ۱۳:۳۱
طي حکمي از سوي مدير کل روابط عمومي وامور بين الملل حوزه هنري سيد احد ميکائيل زاده به سمت دبير نخستين همايش تخصصي روابط عمومي هاي حوزه هنري منصوب شد.

به گزارش شهر به نقل از پايگاه خبري حوزه هنري، در اين حکم آمده است:

 

جناب آقاي سيد احد ميکائيل‌زاده

 

با سلام

 

با عنايت به برگزاري نخستين همايش مديران روابط عمومي‌هاي حوزه هنري در تاريخ 20 و 21 ارديبهشت ماه سال 1390 و با توجه به تجربيات جنابعالي در حوزه ارتباطات و روابط عمومي، به موجب اين حکم به عنوان «دبير اولين همايش تخصصي مديران روابط عمومي حوزه هنري» منصوب مي‌شويد.

 

اميد است با توجه به اهميت فراوان اين همايش و اهداف تعريف شده براي برگزاري آن از جمله معرفي و اهميت جايگاه روابط عمومي، بررسي و مشکلات و نارسايي‌ها در اين عرصه، پيگيري و ارائه الگوها و مدل‌هاي علمي و کاربردي مبتني بر آموزه‌هاي ديني و بومي، تبادل تجارب پيرامون دستاوردهاي نوين روابط عمومي، دعوت از اساتيد مجرب و به نام اين عرصه براي سخنراني و همچنين ارتقاء سطح کمي و مهارتي روابط‌عمومي‌ها با برنامه ريزي در برگزاري کارگاه‌هاي آموزشي اقدام بايسته را معمول فرمائيد.

 

شايسته است ضمن تشکيل دبيرخانه دائمي همايش مذکور کليه اقدامات و هماهنگي‌هاي لازم را با دستگاه‌ها و مراجع ذيربط جهت برگزاري هر چه مناسب‌تر همايش و دوره‌هاي آموزشي در طول سال براي شاغلان حوزه روابط عمومي حوزه هنري به عمل آوريد.

 

توفيقات روز افزون شما را در ظل توجهات حضرت ولي عصر (عج) خواستارم.


نظر شما