شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳
ساعت : ۱۱:۵۸
کد خبر: ۳۶۵۳۸
|
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۰ - ۱۵:۳۹
همايش حکمت مطهر دهم ارديبهشت‌ماه در سالن همايش‌هاي صدا و سيما برگزار خواهد شد.

به گزارش شهر، همايش حکمت مطهر 10 ارديبهشت‌ماه از ساعت 9 تا 16 در سالن همايش‌هاي صدا و سيما برگزار مي‌شود.


همچنين نشست اعضاي ستاد برگزار کننده همايش حکمت مطهر صدا و سيما با حضور مهندس جعفري جلوه، قائم مقام بنياد علمي و فرهنگي علامه شهيد مرتضي مطهري(ره) در تاريخ 30 فروردين 90 در محل بنياد برگزار شد.


در اين نشست قائم مقام معاونت آموزش و پژوهش سازمان صداوسيما در تشريح برنامه‌هاي همايش حکمت مطهر که در دهم ارديبهشت ماه برگزار مي‌شود، اظهار داشت، رئوس برنامه‌ها شامل: سخنراني (مهندس ضرغامي، دکتر علي مطهري و ...)، کليپ آيات عظام (آيت‌الله جوادي آملي و آيت‌الله سبحاني)، برنامه‌سازي انديشه‌ها و آثار شهيد مطهري در چهار مکان (جامعة‌الزهرا، جامعة‌المصطفي، فيضيه در قم و دانشگاه امام صادق (ع) تهران) به صورت کليپ و برپايي نمايشگاه جنبي در مکان همايش خواهد بود.


مهندس جعفري جلوه پس از تاکيد بر تعامل و همکاري کليه کميته‌هاي بين‌الملل، دانشگاهي، نيروهاي مسلح، روحانيون و ... ستاد بزرگداشت علامه شهيد مطهري با ستاد همايش حکمت مطهر، اظهار نمود که کليه مستندات و آثار موجود در معاونت پژوهشي بنياد و همچنين 300 اثر ترجمه از کميته بين‌الملل و ديگر آثار توليد شده در بنياد را جهت عرضه در نمايشگاه جنبي در اختيار ستاد همايش حکمت مطهر قرار بگيرد.

نظر شما