شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳
ساعت : ۱۵:۵۴
کد خبر: ۳۶۶۴۸
|
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۱۰:۴۶
در هفتمين نشست تخصصي چشمه کتاب در فرهنگسراي ملل
در هفتمين نشست از سلسله نشست‌هاي تخصصي نقد کتاب‌هاي ادبي با عنوان «چشمه کتاب، ماليخوليا در ادبيات با بررسي مجموعه داستان» خواب با چشمان باز اثر «ندا کاووسي‌فر» در فرهنگسراي ملل معرفي و نقد مي‌شود.

به گزارش شهر،‌ محسن سليماني فاخر، مدير روابط عمومي فرهنگسراي ملل با اعلام اين خبر گفت: چشمه کتاب از جمله سلسله نشست‌هاي تخصصي معرفي و بررسي نشرهاي ادبي است که با همکاري نشر چشمه هر 2 هفته يکبار در فرهنگسراي ملل برگزار مي‌شود.


وي ادامه داد: در هفتمين نشست که 5 ارديبهشت ماه برگزار مي‌شود، کتاب «خواب با چشمان باز» با حضور امير احمدي آريان، خليل درمنکي، شهلا زرلکي نقد و بررسي مي‌شود. به گفته وي همچنين موضوع ماليخوليا در ادبيات با پرداختن به «خواب با چشمان باز» و بررسي مصداق‌ها در اين کتاب مورد بحث قرار مي‌گيرد.


فاخر افزود: ندا کاووسي فر علاوه بر نوشتن اين مجموعه داستان، تا بحال داستان بلند نوجوان: سه ترکه بر دو چرخه، من، ميمون و پدر را به رشته تحرير در آورده است. اين کتاب شامل 14 داستان کوتاه با مضامين اجتماعي است. علاقه‌مندان مي‌توانند براي حضور در اين نشست در تاريخ 5 ارديبهشت ماه ساعت 17 به فرهنگسراي ملل به نشاني پارک قيطريه مراجعه كنند و يا براي کسب اطلاعات بيشتر با تلفن 22671718 تماس بگيرند.

نظر شما