جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۴:۲۸
کد خبر: ۳۶۷۰۵
|
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۱۴:۴۲
برنامه‌هاي فرهنگي هنري فرهنگسراي آفتاب اعلام شد/
رييس فرهنگسراي آفتاب از برنامه‌هاي فرهنگي هنري در بهار امسال خبر داد و گفت: جشنواره گلاب‌گيري به همراه حافظ‌خواني يكي از مهمترين برنامه‌هايي است كه از 26 ارديبهشت به مدت يك ماه برگزار مي‌شود.

«معصومه ايمان‌پور» در گفت و گو با خبرنگار شهر با اعلام اين خبر گفت: در اين جشنواره غرفه‌هايي از عرقيات شهرستان‌ها به منظور آشنايي شهروندان با اين نوع محصول برپا مي‌شود ضمن اينكه كارشناساني از دانشگاه تهران براي پاسخگويي به سوالات شهروندان در حوزه طب سنتي هفته‌اي يك بار در فرهنگسراي آفتاب حضور مي‌يابند.


 وي افزود: دوره‌هاي آموزشي مهارت‌هاي ده‌گانه با عنوان مهارت‌هاي زندگي شامل خودشناسي، مديريت زمان،‌ارتباط با ديگران، كنترل خشم نيز با حضور دكتر محمدي عضو هيات علمي دانشكده علوم قرآني دانشگاه تهران در اين فرهنگسرا در نظر گرفته شده است.


 ايمان‌پور به اجراي نمايش شنگول و منگول و ماجراهاي بعد از آن در دو سانس صبح و عصر اشاره كرد و ادامه داد: مسابقه نقاشي به مناسبت فتح خرمشهر ويژه كودكان و نوجوانان و مسابقه كتابخواني با عنوان «ساده‌زيستي يك رهبر» به مناسبت ايام رحلت امام خميني (ره) از جمله برنامه‌هاي ماه خرداد است.

نظر شما