شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳
ساعت : ۱۴:۴۵
کد خبر: ۳۶۹۱۸
|
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۱۰:۲۰
فرهنگسراي ملل کارگاه روانشناسي «رنگ‌ها سخن مي‌گويند» را با رويکردي نوين و با تکيه بر آخرين يافته‌هاي روانشناسي کودکان با حضور «مهدي پوررضائيان»، 14 ارديبهشت ماه برگزار مي‌کند.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومي فرهنگسراي ملل، در اين نشست، مباحث روانشناسي کودک از روي آثار خلق شده توسط وي از قبيل نقاشي، موسيقي و... شناخت وتحليل ضعف‌ها و توانايي‌هاي کودک و تاثير رنگ حيز در توانايي‌هاي کودک مورد بحث و بررسي قرار مي‌گيرد،


دکتر مهدي پوررضائيان دکتراي هنردرماني و عضو هيئت علمي دانشگاه است .وي تخصص ويژه‌اي در تاتر درماني ، موسيقي درماني و... دارد و داري چندين کتاب در اين حوزه است.

آخرين يافته‌هاي روانشناسي کودک نشان مي دهد تجزيه و تحليل نقاشي‌هاي کودکان مي‌تواند گره گشاي بسياري از مشکلات روحي آنها باشد در نقاشي همانند خواب و رويا کودک خود را از ممنوعيت‌ها رها کرده و درباره مسائل، کشفيات و مشکلات و دلهره‌هايش صحبت مي‌کند.

علاقه مندان مي‌توانند براي شرکت در اين نشست در تاريخ ياد شده از ساعت 30/10 به آدرس: بزرگراه آيت ا... صدر بلوار قيطريه ، بوستان قيطريه، فرهنگسراي ملل مراجعه كنند و يا براي کسب اطلاعات با تلفن 22671718 تماس بگيرند.

نظر شما