جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۰:۲۸
کد خبر: ۳۷۴۹۲
|
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۱۳:۲۵
هم‌زمان با سال‌روز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) پيكر مطهر هشت تن از شهداي گمنام دوران دفاع مقدس تشييع و در مسجد خرم شهر موزه دفاع‌مقدس به ‌خاك سپرده مي‌شوند.

به‌گزارش خبرنگار «شهر»، تشييع پيکر هشت تن از شهداي گمنام، روز شنبه ـ 17 فروردين ـ ساعت 9 صبح از ستاد فرماندهي نيروي انتظامي واقع در ميدان عطار آغاز و با همراهي شهروندان عزادار پس از عبور از ميدان ونک و بزرگراه شهيد حقاني تا موزه دفاع مقدس و فرهنگ مقاومت ادامه مي‌يابد.


پيكر مطهر اين شهدا در ساعت 11 با حضور دكتر قاليباف شهردار تهران و اجراي مراسم ويژه خاک‌سپاري و عزاداري در ضلع شمالي مسجد خرم شهر اين موزه به‌خاك سپرده مي‌شود.


بر اساس اين گزارش، وسايل تردد جهت انتقال شهروندان عزادار از ميادين اصلي شهر به سمت محل برگزاري مراسم پيش بيني شده است.


مراسم شب وداع با اين شهداي گمنام نيز در شب شهادت ام‌الائمه (س) ـ جمعه، 16 ارديبشهت ـ در محل ستاد فرماندهي نيروي انتظامي با سخنراني و مداحي برگزار مي‌شود.


اين گزارش مي‌افزايد كه هم‌زمان با اين مراسم پيكر 20 شهيد ديگر نيز در 15 نقطه كشور بر دستان مردم شهيدپرور تشييع مي‌شوند.


بر اين اساس، 10 شهيد در خراسان رضوي تشييع مي شوند که دو شهيد در دانشگاه فرودسي، دو شهيد در شهرستان درگزژ، دو شهيد در خواف، دو شهيد در سلطان‌آباد و يک شهيد در فيض‌آباد به‌خاک سپرده مي شوند.


هم‌چنين يک شهيد در دانشگاه علوم پزشکي بجنورد، يک شهيد در دانشگاه بيرجند، 2 شهيد در پادگان ابوذر شهرستان سر پل ذهاب استان کرمانشاه، يک شهيد با هويت علي اسماعيلي در کرمان، يک شهيد در قم، يک شهيد در شهرستان فراشبند استان فارس، يک شهيد با هويت قاسم مقصودي در اصفهان و يک شهيد با هويت عباس نصاري در بوشهر به خاک سپرده مي‌شوند.


اين شهدا مربوط به تک عراق در روز دوم جنگ، والفجرمقدماتي، والفجر4، کربلاي 4، خيبر، بدر و تک چهارم تيرماه سال 67 در جزيره مجنون هستند.

نظر شما