جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۵:۴۵
کد خبر: ۳۷۵۰۳
|
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۱۲:۲۶
با حضور دکتر فردوسي پور در نشست «خانواده سالم»
«طلاق عاطفي در خانواده ايراني» عنوان دومين برنامه از سلسله نشست‌هاي پژوهشي، کارگاهي و مشاوره‌اي «خانواده سالم، جامعه سالم» است که در آن سيما فردوسي‌پور عوامل طلاق عاطفي و تهديدهاي آن در ايران را آسيب‌شناسي مي‌کند.
به گزارش شهر به نقل از روابط عمومي فرهنگسراي تهران و مديريت مراكز فرهنگي هنري مناطق 22، سلسله نشست‌هاي پژوهشي، کارگاهي و مشاوره‌اي «خانواده سالم، جامعه سالم» با سخنراني بدري سادات بهرامي و با موضوع «دلبستگي‌هاي ناايمن» از 14 ارديبهشت آغاز شده و تا 19 خرداد در قالب پنج نشست موضوعي با محوريت مهمترين مسايل مبتلابه خانواده ادامه خواهد داشت.

در اين سلسله نشست‌ها روانشناسان و مشاوران برجسته‌اي همچون بدري سادات بهرامي، سيما فردوسي‌پور، حسن ملکي، مصطفي تبريزي و محمود گلزاري در باره مسايل مهم مبتلا به خانواده‌ها سخنراني مي‌کنند.

در دومين نشست از اين برنامه که با عنوان «طلاق عاطفي در خانواده ايراني» از سوي فرهنگسراي تهران برگزار مي‌شود سيما فردوسي‌پور به ارايه سخنراني در باره مسايل و مشکلات زوجين در زندگي مشترک مي‌پردازد و موضوع طلاق عاطفي يعني جدايي عاطفي زوجين در حالي که زندگي مشترک را تحمل کرده و آن را ادامه مورد بررسي وآسيب شناسي قرار مي‌دهد.

دومين نشست «خانواده سالم، جامعه سالم» از سوي فرهنگسراي تهران و با مشارکت معاونت فرهنگي و اجتماعي شهرداري منطقه 22 روز پنجشنبه 22 ارديبهشت از ساعت 16 تا 18در شهرک قائم (ع) منطقه 22، بوستان سنبل، سالن اجتماعات سراي سنبل برگزار مي‌شود. علاقمندان مي‌توانند براي کسب اطلاعات بيشتر با شماره 44143777 تماس بگيرند.

«زندگي هدفمند» نيز عنوان کارگاه آموزشي ويژه دانش‌آموزان دبيرستاني است که شرکت‌کنندگان در آن با شيوه‌هاي دوري از خطا و اصول هدفگذاري صحيح براي آينده آشنا مي‌شوند.

در اين کارگاه يک روزه که با حضور کارشناسان آموزشي از سوي فرهنگسراي تهران برگزار مي‌شود مباحثي همچون آشنايي با هدف و تفاوت آن با رويا، اصول واقع بيني و تعيين اهداف، آشنايي با مراحل برنامه‌ريزي و اقدام، خودباوري و مسووليت پذيري و چگونگي برخورد با شکست، مطرح و در اين زمينه راهکارهاي عملي ارايه مي‌شود.

در اين برنامه همچنين در قالب مشاوره حضوري، ضمن پاسخگويي به پرسش‌هاي دانش‌آموزان، راهنمايي‌هاي عملي لازم به آنان ارايه مي‌شود.

اين کارگاه آموزشي از سوي خانه فرهنگ اميرکبير روز پنجشنبه 22 ارديبهشت از ساعت 8 تا 14 در سالن اجتماعات دبيرستان فراست منطقه 22 واقع در شهرک گلستان، 35 متري گلها، بنفشه 11 برگزار مي‌شود.

نظر شما