جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۲:۲۵
کد خبر: ۳۷۶۵۶
|
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۱۰:۴۸
رييس فرهنگسراي آفتاب از برگزاري ويژه‌برنامه‌اي با عنوان «چهارسوق تفريحي فرهنگ و هنر» خبر داد و گفت: اين برنامه ويژه خانواده‌هاي تهراني تا پايان فصل بهار هر جمعه در پارك ملت برگزار مي‌شود.

«معصومه ايمان‌پور» در گفت و گو با خبرنگار شهر با بيان اين مطلب گفت: «چهارسوق تفريحي فرهنگ و هنر» با هدف تحكيم وحدت و همدلي بين خانواده‌ها ويژه تمامي گروه‌هاي سني شامل كودك، نوجوان، جوان، بزرگسال، پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها تعريف شده است.



وي با اشاره به برپايي غرفه‌هاي متعدد فرهنگي هنري در پارك ملت، افزود: ايستگاه‌هاي مهارت‌هاي زندگي، تغذيه، ميوه‌آرايي، مطالعه و كتابخواني و برپايي خيابان هنر در بخش بزرگسال در نظر گرفته شده است و ايستگاه‌هاي قرآن‌خواني، سفال، نمايش موزيكال و خيمه‌شب‌بازي در سراي كودك برگزار مي‌شود.



رييس فرهنگسراي آفتاب ادامه داد: ايستگاه‌هاي ورزشي مانند طناب‌كشي، دارت، تير و كمان و مار و پله از ديگر بخش‌هاي اين برنامه است.



به گفته ايمان‌پور،‌ «چهارسوق تفريحي فرهنگ و هنر» با همكاري معاونت امور اجتماعي فرهنگي شهرداري منطقه 3 از جمعه 23 ارديبهشت هر هفته از ساعت 17 آغاز مي‌شود و تا روز 27 خرداد ماه ادامه دارد.

نظر شما