شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۱:۴۶
کد خبر: ۳۷۷۶۷
|
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۱۳:۰۳
رئيس فرهنگسراي رويش از اجراي 37 عنوان برنامه فرهنگي و هنري با 208 اجرا در مراکز فرهنگي هنري منطقه 9 در فصل بهار خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومي فرهنگسراي رويش، عقيل منصوري با اشاره به افتتاح فرهنگسراي رويش همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامي گذشته گفت: فصل بهار اولين فصل فعاليتي فرهنگسراي رويش به شمار مي‌رود به همين دليل تلاش ما بر اين بوده است که با دست پر به سراغ شهروندان منطقه 9 تهران برويم.



رييس فرهنگسراي رويش برپايي کارگاه‌ها و اجراي مسابقات، توليد محصولات و اجراي تورهاي گردشگري را از اهم برنامه‌هاي اجرايي مراکز فرهنگي هنري منطقه 9 بر شمرد و افزود: اجراي برنامه مثلث تندرستي، کوچکترين کار آفرين، مشاوره سنگ صبور، همايش شمع فروزان، نماز شکوفه‌ها، قصه‌هاي کودکي، الفباي زندگي و سمينار نقش پدر و مادر در کنترل هيجانات از جمله عناوين اجرايي است که نه تنها در فرهنگسراي رويش بلکه در بيشتر مراکز منطقه 9 براي اجرا سامان داده شده است.



به گفته منصوري، مديريت فرهنگي هنري منطقه 9 با اجراي دهکده فرهنگي پرواز در پارک المهدي(عج) در روزهاي چهارشنبه ميزبان ميهمانان تهران است که به مناسبت ورود به ميدان آزادي از اين بوستان استفاده خواهند کرد.


علاقه‌مندان مي‌توانند براي کسب اطلاعات بيشتر با شماره تلفن 66688551 تماس بگيرند.



مديريت فرهنگي هنري منطقه 9 شامل فرهنگسراهاي رويش، کار و خانه‌هاي فرهنگ مهرآباد،شمشيري، پرواز و کتابخانه شهيد امير کاشاني است.

نظر شما