جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۶:۳۴
کد خبر: ۳۸۴۴۱
|
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۱۴:۲۴
در اين مدت اقدامات مثبتي در وزارت امور خارجه و وزارت اطلاعات در مسير اهداف نظام صورت گرفت ولي با تعويض وزرا و اصرار بر اين تغييرات اين حرکت هاي مثبت به تعويق افتاد ... غم بزرگ حزب الله امروز اين است که يک نيروي حزب اللهي وارد اين جريان شده است و وقتي هم که براي اصلاح امور به او تذکر داده مي شود تهديد به استعفا مي کند

حسين فدايي در هفدهمين همايش سراسري هيات رزمندگان اسلام در مشهد با اشاره به بعضي مسائل سياسي کشور گفت : در اين مدت اقدامات مثبتي در وزارت امور خارجه و وزارت اطلاعات در مسير اهداف نظام صورت گرفت ولي با تعويض وزرا و اصرار بر اين تغييرات اين حرکت هاي مثبت به تعويق افتاد .

 

نماينده مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي با بيان اين که در اين مقطع حساس که حرکت هاي اسلامي در منطقه و اجراي قانون هدفمند کردن يارانه ها در داخل آغاز شده و انتخابات مجلس پيش روي ماست و جريان فتنه در پي بدست آوردن فرصت و بهانه براي قدرت يابي است آيا تغيير وزير خارجه و اصرار بر تغيير وزير اطلاعات به نفع نظام بود ؟!

 

فدايي با بيان اينکه تضعيف وزارت اطلاعات به بهانه ضعف عملکرد آن در شرق کشور و منطقه به نفع نظام نبود افزود : همه مي دانيم که حجت الاسلام مصلحي نزديکترين فرد به احمدي نژاد بود ! با اين وجود آيا اين برخورد رئيس جمهور با وي موجب بي اعتمادي مردم و مسئولان و ايجاد اختلاف نمي شود ؟

 

وي با اشاره به فشارهاي وارد شده به نيروهاي مومن وزارت اطلاعات در دوران اصلاحات گفت : چرا اکنون که شرايط براي کار اين نيروها فراهم شده است ، دولت بر ادامه حرکت جريان انحرافي اصرار مي ورزد ؟

 

دبير کل جمعيت ايثارگران انقلاب اسلامي با بيان اينکه جريان فاسد انحرافي و قدرت طلب و فتنه دوم در پي يکدست سازي در وزارت اطلاعات بود و قصد داشت تا در همه بخش هاي آن مهره چيني کند افزود : هدف آنان از اين اقدام تاثير بر انتخابات ، تضعيف و کور کردن ديده بان نظام در برخورد با مفاسد اقتصادي و رسيدن به بعضي اغراض ديگر بود .

 

فدايي خالص سازي دستگاهها و پست هاي مديريتي و آوردن افراد هماهنگ و مطيع سازي آنان را از برنامه هاي جريان انحرافي دانست و گفت : مطيع محض بودن از ديدگاه جريان انحرافي يعني اينکه هر چه به آنان گفته شود درست يا نادرست عمل کنند و مثلا اگر گفته شد پنج ميليارد تومان از بودجه يک سازمان به حسابي واريز شود اين دستور بدون چون و چرا اجرا شود .

 

اين فعال سياسي تلاش براي بدست آوردن 200 صندلي مجلس از جنس افراد کاملا مطيع و همسو ، تصرف گلوگاههاي اقتصادي ، تسامح و تساهل در عرصه فرهنگي نظير آنچه که امروز در بعضي جشنواره هاي هنري روي مي دهد را از ديگر اهداف اين جريان انحرافي برشمرد و گفت : امروز همه وظيفه داريم با تفکيک جريان فتنه فاسد و قدرت طلب از خط تلاش و کوشش براي تحقق اهداف نظام تلاش کنيم .

 

فدايي همچنين عملکرد متضاد با جريان انقلاب در روابط خارجي ، ارتباط با مراکز جاسوسي و افراد مساله دار ، دو قطبي سازي جامعه در عرصه سياسي به طبقه اشرافيت و فقرا و نسبت دادن اشرافي گري به مخالفان و در نهايت مصادره کردن احمدي نژاد و کارهاي مثبت نظام به نفع خود را از ديگر برنامه هاي ديگر جريان انحرافي دانست.

 

وي احمدي نژاد را فردي تلاشگر و متعلق به انقلاب خواند و افزود : اگر آقاي احمدي نژاد هزار دليل موجه براي توجيه جريان انحرافي بياورد قابل قبول نيست ، بلکه او بايد موضع صريح و شفاف خود را مقابل اين جريان فاسد اعلام کند .

 

نماينده مردم تهران در مجلس شواري اسلامي با ابراز تاسف از اينکه رئيس جمهور ، مشايي را فردي اسلام شناس و مومن مي داند گفت : تا موقعي که احمدي نژاد چنين تصوري دارد و گمان کند عده اي قصد دارند براي او مشکل ايجاد کنند اين رويه ادامه خواهد داشت .

 

فدايي افزود : البته عده اي از اطرافيان مشايي که مسئوليت ندارند دستگير شده اند و اميدواريم اين مسايل زمينه روشنگري را براي احمدي نژاد فراهم آورد .

 

دبيرکل جمعيت ايثارگران با تاکيد بر تبعيت قانوني ، شرعي و عرفي همه مردم ، مسئولان و فقها از ولايت گفت : همه نظام هاي سياسي در جهان براي اداره امور خود در شرايط حساس يک فصل الخطاب دارند ، ولي بي توجهي دولت به اين مقوله در سالهاي بعد از انقلاب بي سابقه بوده است .

 

فدايي گفت : غم بزرگ حزب الله امروز اين است که يک نيروي حزب اللهي وارد اين جريان شده است و وقتي هم که براي اصلاح امور به او تذکر داده مي شود تهديد به استعفا مي کند.

نظر شما