شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۵:۴۶
کد خبر: ۳۸۵۲۰
|
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۱۳:۰۱
«دهكده فرهنگي هنري پرواز» از مراکز فرهنگي هنري منطقه 9 تهران، به مناسبت سالروز آزادي خرمشهر، در چهارمين روز خرداد ماه 90، ميزبان شهروندان تهراني با برنامه‌هاي متنوع فرهنگي و هنري و ادبيات پايداري است.
به گزارش شهر به نقل از روابط عمومي فرهنگ سراي کار، «دهكده فرهنگي هنري پرواز» با هدف غني سازي اوقات فراغت شهروندان، چهارشنبه هر هفته در بوستان المهدي (عج) منطقه 9 تهران برپا مي‌شود كه در چهارمين روز خرداد ماه با برنامه‌هاي مختلف در حوزه دفاع مقدس و ادبيات پايداري ميزبان شهروندان تهراني است.

ايستگاه‌هاي قرآني، تفکر برتر، خلاقيت،بازارچه فرهنگ وهنر، صنايع دستي و هنرهاي سنتي، کودک ونوجوان، بازي‌هاي سنتي ايراني، نمايش خياباني و کودک، آمادگي جسماني، توانمندي‌هاي فردي ورزشي، تنيس روي ميز، دارت، سفالگري، طراحي چهره، ايستگاه كتاب و كارگاه نشر بخشي از آنها را تشكيل مي‌دهد.

در دو ايستگاه کتاب و نشر به مناسبت سوم خرداد و همزمان با ميلاد حضرت زهرا (س)، تولد امام خميني (ره) و فتح خرمشهر، كتاب‌هاي مختلف ادبيات پايداري و از تازه‌هاي نشر خريداري شده توسط مديريت فرهنگي هنري منطقه9 در 3 حوزه كودك، نوجوان و بزرگسال ،پيش روي مخاطبان قرار مي‌گيرد.

در «دهكده فرهنگي پرواز» مكاني براي كتابخواني پيش بيني شده است كه افراد علاقه مند به مطالعه مي‌توانند اين كتاب‌ها را امانت بگيرند و در همان فضا بخوانند.

اين دهكده در ضلع جنوب شرقي ميدان آزادي، بوستان المهدي (عج) واقع است و چهارشنبه هرهفته از ساعت 16 تا 20 ميزبان شهروندان تهراني است.

نظر شما