پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۲:۲۱
کد خبر: ۳۸۶۷۳
|
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۴:۵۱
معاون امور شهري و فضاي سبز شهرداري منطقه دو خبر داد:
معاون شهري و فضلاي سبز شهرداري منطقه 2 تهران از آغاز عمليات اجرايي بازپيرايي پنج بوستان مهم شمال غرب تهران خبر داد .

به گزارش«شهر»، به نقل از روابط عمومي شهرداري تهران مجتبي خانجاني با اشاره به اقدامات اين منطقه در راستاي بهسازي وضعيت بوستان ها تصريح كرد: هم اكنون 150 باب بوستان محلي در اين منطقه وجود دارد كه مجموعا بالغ بر يك ميليون و 520 هزار متر مربع مساحت دارد.

به گفته معاون شهري و فضاي سبز شهرداري منطقه دو تهران، اكثر بوستان هاي اين منطقه بعد از دهه 70 ساخته شده اسند كه نياز به بازسازي داشته و در اين جهت بوستان هاي پاس فرهنگيان ، مهر، دلاوران، تهران ويلا و مادر در دستور كار قرار گرفته است.

خانجاني با اشاره به ضرورت هاي بهسازي، خصوصا در حوزه عمليات چمن كاري و گلكاري در اين بوستان ها افزود: اين بوستان ها كه در محدوده نواحي 1، 4 و 7 اين منطقه واقع شده اند كه نيازمند تعويض اساسي چمن و كاشت گل و گياه متنوع و جديد است.

به گفته خانجاني، پس از اقدامات ويژه در طرح استقبال از بهار در محورهاي سرو و همت و محله طرشت،  ترميم و بازسازي ساير بوستان ها و لچكي ها خصوصا فضاي سبز حاشيه بزرگراه يادگار امام در دستور كار قرار گرفت كه در صورت تامين منابع مالي و اعتبارات در سال‌جاري عملياتي خواهد شد.  بوستان‌هاي پاس فرهنگيان، مهر، دلاوران، تهران ويلا و مادر بوستان‌هايي هستند كه بازسازي و بازپيرايي در آنها انجام مي‌شود.

نظر شما