پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۰:۲۲
کد خبر: ۳۹۰۷۲
|
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۳:۰۱
برگزاري بازارچه هنري ويژه بانوان خانه‌دار، صبحانه سالم، كارگاه آموزشي «مادر سالم، نوزاد سالم» و نشست‌هاي مهارت‌هاي زندگي از جمله برنامه‌هايي است كه از سوي فرهنگسراي هنگام تا پايان بهار برگزار مي‌شود.

زهرا گلرو مفرد، رييس فرهنگسراي هنگام در گفت و گو با خبرنگار شهر گفت: بازارچه هنرهاي خانگي بانوان اعم از آشپزي، گل‌آرايي و هنرهاي دستي زمينه مناسبي را براي عرضه و فروش و كمك به اقتصاد خانواده فراهم مي‌آ‌ورد. اين بازارچه كه با استقبال خوبي نيز روبرو شده است از ابتداي امسال هر پنجشنبه در فضاي باز فرهنگسرا برگزار شده و قصد داريم در فصل تابستان به صورت گسترده‌تري اجرا كنيم.


وي افزود: ويژه‌برنامه «ميز صبحانه» نيز كه از ابتداي بهار به صورت ماهانه آغاز شده به بحث آموزش مادران نسبت به تغذيه سالم براي فرزندان مي‌پردازد. سومين بخش از اين برنامه به همراه اجراي گروه هنري در روز 21 خردادماه از ساعت 8 تا 10 برگزار مي‌‌شود.


 گلرومفرد اظهار داشت: سلسله نشست‌هاي مهارت‌هاي زندگي يكي از برنامه‌هاي مهم اين فرهنگسرا به شمار مي‌رود كه طي آن در هر نشست به موضوعات مهمي مانند كنترل خشم، مبارزه با استرس و اضطراب پرداخته مي‌شود. همچنين كارگاه‌هاي آموزشي حقوق شهروندي با موضوعاتي مانند آپارتمان‌نشيني خلاق و كانون خانواده ماهانه از سوي فرهنگسراي هنگام اجرا مي‌شود.


 به گفته رييس فرهنگسراي هنگام، قصه‌گويي خلاق، كارگاه ديابت،‌ جشن ميلاد حضرت علي (ع) و همايش شيوه‌هاي كاهش استرس كنكور از ديگر برنامه‌هاي در نظرگرفته شده از سوي اين فرهنگسرا تا پايان خردادماه است.

نظر شما