جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۵:۱۱
کد خبر: ۳۹۴۳۶
|
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۵:۱۱
رييس فرهنگسراي آفتاب از ادامه برگزاري ويژه‌برنامه‌ «چهارسوق تفريحي فرهنگ و هنر» در فصل تابستان خبر داد و گفت: به دليل استقبال شهروندان تهراني اين برنامه با بخش‌هاي جديد در فصل تابستان نيز ادامه مي‌يابد.
«معصومه ايمان‌پور» در گفت و گو با خبرنگار شهر گفت: جمعه يكي از روزهاي زيباي خداوند است كه در اين روز شادماني در انسان افزايش مي‌يابد و غصه و افسردگي از جسم و جان دور مي‌شود. ما نيز تلاش مي‌كنيم با برگزاري برنامه‌هاي سرگرم‌كننده در اين روز و با بازكردن دريچه‌اي به سوي عالم بيرون فردايي بهتر و آرام‌تر را براي شهروندان ترسيم كنيم.

وي با بيان اينكه «چهارسوق تفريحي فرهنگ و هنر» با هدف تحكيم وحدت و همدلي بين خانواده‌ها ويژه تمامي گروه‌هاي سني شامل كودك، نوجوان، جوان، بزرگسال، پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها تعريف شده است، افزود: اين برنامه كه در حال حاضر روزهاي جمعه در بوستان ملت برگزار مي‌شود، شامل غرفه‌هاي متعدد فرهنگي هنري است كه قصد داريم در فصل تابستان بخش‌هاي مختلفي مانند خيابان هنر، مسابقات متنوع فرهنگي و معرفي اقوام مختلف ايراني را نيز به آن اضافه كنيم.

ايمان‌پور اظهار داشت: ايستگاه‌هاي مهارت‌هاي زندگي، تغذيه، ميوه‌آرايي و مطالعه و كتابخواني در بخش بزرگسال در نظر گرفته شده است و ايستگاه‌هاي قرآن‌خواني، سفال، نقاشي روي پارچه، نمايش موزيكال و خيمه‌شب‌بازي در سراي كودك برگزار مي‌شود. در بخش مربوط به كودك ضمن احياي بازي‌هاي كودكانه سنتي، كارگاه‌هاي ساخت هواپيماي گلايدر و طراحي و ساخت راكت‌هاي آبي را نيز اضافه‌ كرده‌ايم.

رييس فرهنگسراي آفتاب ادامه داد: ايستگاه‌هاي ورزشي مانند طناب‌كشي، دارت، تير و كمان و مار و پله از ديگر بخش‌هاي اين برنامه است كه با نظرسنجي از بازديدكنندگان اين بخش بسيار مورد استقبال قرار گرفته و سعي مي‌كنيم در فصل تابستان بيشتر به آن بپردازيم.

وي با اشاره به برپايي نماز جماعت، مناجات‌خواني و ذكر موضوعات اخلاقي و خانوادگي در بين دو نماز مغرب و عشا ادامه داد: همزمان با سالروز رحلت امام (ره) نيز نشست معرفتي با موضوع بررسي ابعاد شخصيتي امام خميني (ره)، نگارگذر و مسابقه كتابخواني با عنوان برداشت‌هايي از سيره امام (ره) نيز در اين بوستان اجرا شد.

به گفته رييس فرهنگسراي آفتاب،‌ «چهارسوق تفريحي فرهنگ و هنر» با همكاري معاونت امور اجتماعي فرهنگي شهرداري منطقه 3 از جمعه 23 ارديبهشت از ساعت 17 تا پس از نماز مغرب و عشا در بوستان ملت آغاز شده و قرار است در فصل تابستان نيز ادامه يابد.
نظر شما