جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۲:۲۸
کد خبر: ۴۰۱۲۳
|
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۲:۵۵
برنامه فرهنگي ادبي «با هم بخوانيم» در فصل تابستان يكشنبه‌هاي هر هفته در کتابخانه شيخ فضل ا... نوري وابسته به خانه فرهنگ نور برگزار مي‌شود.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومي مديريت فرهنگي هنري منطقه 5، كتابخانه شيخ فضل ا... نوري واقع در خانه فرهنگ نور، برنامه فرهنگي و ادبي «با هم بخوانيم» را در 11 اجراي مستمر در فصل تابستان برگزار مي‌کند.


در اين برنامه که با هدف ترغيب افراد به مطالعه برگزار مي‌شود، يک داستان کوتاه انتخاب شده و به صورت گروهي مطالعه مي‌شود. اين برنامه با هدايت يک سرگروه که جهت دادن به مطالعه داستان و حفظ نظم جلسه را بر عهده دارد برگزار خواهد شد.


علاقه‌مندان مي‌توانند روزهاي يکشنبه از ساعت 17 تا 19 در كتابخانه شيخ فضل ا... نوري در اين خوانش گروهي شرکت کرده و با برترين‌هاي داستان، داستان کوتاه و رمان آشنا شوند.


همچنين واحد آموزش خانه فرهنگ نور با شروع فصل تابستان ثبت‌نام در کلاس‌هاي گوناگون را براي تمام گروه‌هاي سني آغاز کرده است.


کلاس‌هاي آموزشي اين مرکز با 14 سال سابقه فعاليت هنري و فرهنگي با شروع فصل تابستان در رشته‌هاي کامپيوتر، زبان، علوم قراني، هنرهاي سنتي، تجسمي، خانگي، صنايع دستي، هنرهاي کودک، هنرهاي رسانه‌اي و موسيقي با حضور استادان بنام و مربيان مجرب آغاز شده است.


به گفته مدير خانه فرهنگ نور، برنامه‌ريزي براي برگزاري کلاس‌ها به شکلي است که تمام گروه‌هاي سني مي‌توانند براي اوقات فراغت و آموزش رشته‌هاي مورد علاقه اقدام به ثبت نام کنند.


در سال 90 کلاس‌هاي آموزشي منبت، قلم زني، کارگاه بازي کودکان و کارگاه بازيگري بانوان به ديگر رشته‌هاي خانه فرهنگ نور افزوده شده است. ذکر اين نکته ضروري است که هنرجويان کلاس‌هاي معرق، پس از گذراندن اين دوره و آزمون‌هاي عملي و تئوري، گواهي معتبر دريافت مي‌كنند.


علاقه‌مندان براي ثبت نام در کلاس‌ها مي‌توانند از تاريخ 20 خرداد همه روزه از ساعت 30/8 تا 18 به خانه‌ ‌فرهنگ نور واقع در فلكه‌ دوم صادقيه، خيابان‌آيت ا... كاشاني، بعد از پل ستاري مراجعه كنند و براي كسب اطلاعات بيشتر با شماره تلفن8 -44088707 تماس بگيرند.


نظر شما