دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۷:۴۳
کد خبر: ۴۰۴۵۹
|
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۰ - ۱۷:۵۰
هم‌زمان با آغاز فصل گرم تابستان، بازار كنسرت‌هاي موسيقي در برج ميلاد هم گرم شود و سالن مركز همايش‌هاي بين‌المللي اين برج ميزبان اهالي و علاقه‌مندان موسيقي است.

به‌گزارش خبرنگار «شهر»، سوم تيرماه گروه «سون» به‌اجراي موسيقي در برج ميلاد مي‌پردازد. اين برنامه هنري در دو سانس 18 الي 24 برگزار مي شود و گروه «سون» در اين برنامه هنري قطعات آلبوم جديد خود را به همراه قطعات آلبوم قبلي اجرا خواهند کرد.


پيام صالحي نيز با رهبري اركستر نيما وارسته نيز در دو سانس روز 8 تيرماه به اجراي برنامه مي‌پردازد. 9 و 10 اولين ماه فصل گرم تابستان فرمان فتحعليان پذيراي اهالي و علاقه‌مندان موسيقي است. 13 و 14 تيرماه محسن يگانه و 16 و 17 بنيامين بهادري به‌اجراي موسيقي در ميان علاقه‌مندان خود در برج ميلاد خواهند پرداخت.


در واقع مجموعه برج ميلاد علاوه بر اين‌كه كيفيت خدمات مخابراتي و تلويزيوني را ارتقا مي‌بخشد، به يكي از مراكز فرهنگي تهران در راستاي رويكرد تبديل شهرداري تهران از يك سازمان خدماتي به‌يك نهاد اجتماعي بدل شده است.


سيد محمدهادي ايازي، معاون امور اجتماعي و فرهنگي شهرداري تهران نيز با بيان اين‌كه فعاليت فرهنگي در مجموعه ميلاد بايد افزايش يابد، تصريح كرد: افتخار ما در مجموعه مديريت شهري اين است كه دامنه فعاليت‌هاي فرهنگي و اجتماعي در شهر تهران به طور روز افزون توسعه پيدا كرده است.


رحيم مطهرنژاد، مديرعامل برج ميلاد نيز با استقبال از اجراي برنامه‌هاي فرهنگي در اين برج خاطرنشان مي‌كند: براي گسترش فعاليت‌هاي فرهنگي به خصوص اجراي موسيقي براي رزرو سالن در ايام هفته 10 درصد تخفيف تعلق مي‌گيرد، ضمن اين‌كه گروه‌هاي موسيقي سنتي از 20 درصد تخفيف برخوردار مي‌شوند.


اين در حالي است كه استوديو برج ميلاد نيز مورد بهره برداري قرار گرفته و با توجه به هماهنگي‌هاي انجام شده با صدا و سيما، حجم برنامه‌هاي فرهنگي توسعه خواهد يافت و اين مکان به پايگاهي براي توليد برنامه‌هاي تلويزيوني تبديل خواهد شد.


مجموعه برج ميلاد با امكاناتي چون سالن همايش‌ها، گنبد آسمان، رستوران‌هاي گردان و ويژه، گالري و كافه تريا يكي از مجهزترين مراكز فرهنگي كشور به‌شمار مي‌آيد كه در دوره دكتر محمدباقر قاليباف، شهردار تهران پس از 11 سال به بهره‌برداري رسيد.


اين نكته قابل توجه است كه اين برج در 8 سال نخست تنها 40 درصد از برج تکميل شده بود، اما با سرعت بخشيدن به پروژه توسط محمدباقر قاليباف، شهردار تهران 60 درصد بعدي در 30 ماه ساخته شد.


علاوه بر اين كلنگ فاز 2 مجموعه ميلاد شامل هتل 5ستاره بين‌المللي و مجموعه‌هاي تفريحي با مشاركت خصوصي و با سرمايه‌گذاري بالاي 400 تا 500 ميليارد دلار در سال جاري به‌زمين زده مي‌شود.

نظر شما