پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۷:۰۵
کد خبر: ۴۰۵۵۹
|
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۰ - ۱۳:۵۶
ميزباني مراکز فرهنگي هنري منطقه 4 از مادران قصه‏گو
فرهنگسراي هنگام به منظور آموزش و مسابقه قصه‏گويي مادران در فصل نشاط و اميد «جشنواره قصه‏هاي بهشتي» را برگزار مي‏کند.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومي فرهنگسراي هنگام؛ «جشنواره قصه‏هاي بهشتي» قصه‏گويي خلاق مادر و کودک است که در فصل تابستان برگزار مي‏شود. مادراني که حداقل 20 سال سن دارند به همراه کودک 3 تا 6 ساله خود، حداکثر تا 15 تيرماه فرصت دارند با مراجعه به اين فرهنگسرا يا هر يک از مراکز فرهنگي هنري منطقه 4، پس از نام‏نويسي کارت شرکت در مسابقه و کارگاه‏هاي آموزشي اين جشنواره را دريافت کنند.


مراحل سه‏گانه اين جشنواره تا پايان شهريورماه ادامه دارد و براساس راي هيئت داوران علاوه بر تقدير و اهداي جوايز به منتخبين هر مرحله به برگزيدگان نهايي جشنواره لوح، تنديس و جوايز ارزنده‏اي اهدا خواهد شد.

هدف از اجراي اين برنامه تحکيم ارتباط بين نسلي، ترويج فرهنگ قصه‏گويي ميان مادران، دست‏يابي به استعداد هنري و ادبي شهروندان و زمينه‏سازي مناسب براي رشد و شکوفايي آنها و هم‏چنين افزايش انس و الفت مادران و فرزندان است.

علاقه‏مندان براي نام‏نويسي و شرکت در اين جشنواره مي‏توانند به نشاني ميدان رسالت، ميدان الغدير، بلوار دلاوران، خيابان آزادگان شمالي، جنب فروشگاه شهروند، فرهنگ‏سراي هنگام مراجعه کنند و براي آگاهي بيشتر با شماره تلفن 77491491 تماس بگيرند.





نظر شما