شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳
ساعت : ۱۷:۵۶
کد خبر: ۴۰۶۰۷
|
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۰ - ۱۰:۴۳
حالا چند سالي هست که با شروع جشنواره تابستاني کيش، پاتوق هنرمندان موسيقي پاپ براي چند صباحي از تهران به اين جزيره توريستي منتقل مي‌شود.

خبرآنلاين- امسال هم مثل سال‌هاي گذشته است،اما با يک تفاوت؛به نظر مي‌رسد در مقايسه با سال‌هاي قبل، هنرمندان بيشتري در تالار شهر جزيره کيش به اجراي برنامه مي‌پردازند.


جالب اينجاست براي آن دسته از هنرمنداني که طرفداران بيشتري در ميان مردم دارند، تعداد شب‌هاي بيشتري در نظر گرفته شده است.


از آنجايي که يکي از اهداف اصلي مسافرين کيش، خريد کردن و گشتن در پاساژهاست، ساعت شروع برنامه‌هاي موسيقي، بعد از تمام شدن ساعت کار فروشگاه‌هاست تا بدين ترتيب، مخاطبان با خيال آسوده از برنامه‌اي موسيقي استفاده کنند.


در اين کنسرت‌ها گروه آريان در روزهاي 24، 25 و 26 تير، بنيامين بهادري در دو نوبت 8 و 9 و 29 و 30 تير، رضا صادقي 22 و 23 تيرماه و 5 و 6 مردادماه و محسن يگانه در روزهاي 15 و 16 تيرماه و 1 و 2 مردادماه روي صحنه خواهند رفت.


براي اولين بار هم گروه موسيقي رستاک در اين مجموعه کنسرت‌ها حضور يافته که در روزهاي 11 و 12 تيرماه در اين جزيره به اجراي برنامه مي‌پردازد. احسان خواجه اميري هم که اول و دوم تير روي صحنه رفته بود، بار ديگر به دليل استقبال از برنامه‌اش در روزهاي 18 و 19 تيرماه کنسرت خواهد داد.

نظر شما