جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۰:۲۵
کد خبر: ۴۱۳۶۹
|
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۰ - ۱۴:۱۰
برابر با تازه‌ترين فهرست نشريه فوربس، آنجلينا جولي و سارا جسيکا پارکر پارسال در ميان بازيگران زن بيشترين درآمد را داشتند.

خبرآنلاين- در سال 2010 اين دو بازيگر هر يک 30 ميليون دلار به دست آورده‌اند.


بخش زيادي از درآمد آنجلينا جولي به خاطر دو فيلم «سالت»‌ و «گردشگر» بود. تريلر «سالت» در دنيا 300 ميليون دلار فروخت و «گردشگر»‌ با بازي جاني دپ هم با وجود واکنش‌هاي متفاوت منتقدان 280 ميليون دلار فروش داشت.


بخش زيادي از دريافتي سارا جسيکا پارکر به خاطر باقيمانده درآمد او از سريال «جنسيت و شهر»‌ توليد شبکه اچ‌بي‌او بود که به عنوان تهيه‌کننده نيز با آن همکاري داشت. پارکر از فيلم سينمايي «جنسيت و شهر»‌ هم که در سطح بين‌المللي 290 ميليون دلار فروخت، دريافتي داشت.


او 18 ميليون دلار نيز از شرکت عطر خود درآمد داشت. جنيفر آنيستن و ريس ويدرسپون هر يک با 28 ميليون دلار پس از جولي و پارکر در رده بعدي قرار گرفته‌اند.


کمدي رومانتيک «شکارچي مجرم» با بازي آنيستن که با بودجه‌اي 40 ميليون دلاري ساخته شد، شروعي نااميدکننده داشت، اما در نهايت با 136 ميليون دلار به کار خود پايان داد و کمدي «فقط انتخاب کن» او نيز 214 ميليون دلار فروخت.


«از کجا مي‌داني» ويدرسپون که با بودجه‌اي درحدود 120 ميليون دلار ساخته شد، تنها 50 ميليون دلار فروخت، اما «آب براي فيل‌ها» با بازي او 115 ميليون دلار به دست آورد.


جوليا رابرتز و کريستن استيوارت، ستاره «گرگ و ميش» هر يک با 20 ميليون دلار در رده بعدي قرار گرفتند. کاترين هيگل 19 ميليون دلار، کامرون دياز 18 ميليون دلار، ساندرا بولاک 15 ميليون دلار و مريل استريپ نيز 10 ميليون دلار درآمد داشتند.

در فهرست پارسال مجله فوربس، ساندرا بولاک با حدود 56 ميليون دلار پردرآمدترين بازيگر زن هاليوود شناخته شده بود.


فوربس براي محاسبه ميزان درآمد بازيگران زن هاليوود با کارگزارها، مديران برنامه‌، تهيه‌کنندگان و وکلا صحبت کرده است. درآمد احتمالي حاصل از حضور در فيلم‌هاي تبليغاتي و تبليغات عطر و لباس نيز در محاسبات فوربس منظور مي‌شود.

نظر شما