شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳
ساعت : ۱۷:۲۶
کد خبر: ۴۱۹۹۵
|
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۰ - ۱۴:۰۸
بازيگر سينما و تلويزيون گفت: آوردن فرهنگ شادي و نشاط به ميان مردم که همواره از دغدغه‌هاي مديريت شهري است کار بسيار ارزشمندي‌ست و شهرداري تهران را بايد به سبب چنين کار بزرگي ستود.

به گزارش «شهر» به نقل از روابط عمومي سازمان ورزش شهرداري تهران، علي صادقي بازيگر سينما و تلويزيون همزمان با نيمه شعبان درجشن بزرگ شعبانيه قنوت انتظارحضور يافت و گفت: درشب ميلاد منجي عالم بشريت افتخار بزرگي نصيب من شد که توانستم در ميان شهرونداني حضور يابم که عشقشان خالصانه است واين را مي توان از چهره تک تکشان ديد و فهميد.

اين بازيگر که از ديدن بيش از صدهزار نفر از شهروندان در بوستان آزادگان شگفت زده شده بود،گفت : به جرات مي‌گويم که تا به حال در مقابل چنين جمعيتي حضور نداشته‌ام و به همين سبب بايد به سازمان ورزش شهرداري تهران به سبب چنين کار بزرگي تبريک گفت. گرد آوردن چنين جمعيتي با چنين انسجامي کار راحتي نيست به خصوص اينکه شرايطي مهيا شده است که همه به يک نسبت و اندازه از ورزش و شادي و تفريح لذت ببرند.

صادقي همچنين افزود: آوردن فرهنگ شادي و نشاط به ميان مردم که همواره از دغدغه‌هاي مديريت شهري است کار بسيار ارزشمندي‌ست و شهرداري تهران را بايد به سبب چنين کار بزرگي ستود.

او به حضور خانواده‌ها در کنار يکديگر نيز اشاره کرد و گفت: به هر حال اين گونه برنامه‌ها براي شهروندان ما به خصوص پايتخت‌نشينان بسيار ضروريست و اميدوارم نه تنها اين گونه برنامه‌ها استمرار داشته باشد بلکه زمان اين گونه برنامه‌ها نيز افزايش پيدا کند زيرا حضور شهروندان به خصوص به صورت خانوادگي امري است که نمي‌توان در اين جشنواره بزرگ ان را ناديده انگاشت.


صادقي گفت: ايام نيمه شعبان همواره براي من سراسر خاطره است زيرا همواره در اين شب ها در کنار شهروندان خوب و مهربانمان که به قشري چون ما لطف بسيار دارند حضور دارم و امسال هم اين سعادت در جشن بزرگ ميلاد امام زمان(عج) نصيب من شد تا در ميان جمعيتي حيرت‌آور حضور داشته باشم.

نظر شما