شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳
ساعت : ۱۶:۵۳
کد خبر: ۴۲۱۱۲
|
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۰ - ۱۳:۴۱
برنامه «دوستان» که روزهاي شنبه و يکشنبه هر هفته از شبکه جام جم به روي آنتن مي‌رود، اول و دوم مردادماه ميزبان ويشکا آسايش است.

 مهر- تهيه‌کننده برنامه «دوستان» مسعود ساکت اف است و اجراي برنامه را کيوان ساکت اف، نويد محمدزاده و سارا رسول‌زاده برعهده دارند.


ويشکا آسايش که با بازي در نقش قطام در مجموعه تلويزيوني امام علي (ع) به کارگرداني داود ميرباقري به شهرت رسيد توانست با بازي در فيلم ساحره داود ميرباقري نيز تواناي‌هايش را به همگان ثابت کند.


اين روزها وي با ايفاي نقش در فيلم «ورود آقايان ممنوع» بر پرده سينماهاي کشور حضور دارد. آسايش در سال 1389 براي بازي در اين فيلم سيمرغ بهتربن بازيگر زن را از جشنواره بيست و نهم فيلم فجر دريافت کرد.


ديگر ميهمانان اين هفته برنامه «دوستان» بهادر مولايي قهرمان طلاي سنگين وزن جهان در رشته وزنه برداري، مهرنوش عامري از بانوان قهرمان سوارکار کشورمان و الهام قره خواني از نويسندگان کتاب زنده ياد خسروشکيبايي هستند.


اين برنامه به صورت زنده ساعت  15:55 از شبکه يک جام جم، ساعت 23:30 از جام جم دو و ساعت 9:15 از جام جم سه پخش مي‌شود. برنامه «دوستان» گفتگومحور و مخاطبان آن نوجوانان هستند و در اين برنامه به موضوع‌هاي مورد علاقه آنان پرداخت مي‌شود.

نظر شما