شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳
ساعت : ۱۰:۰۶
کد خبر: ۴۲۲۶۳
|
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۴:۵۷
فرمانده بسيج سازمان فرهنگي هنري شهرداري تهران از برگزاري مراسم اختتاميه سومين طرح نشاط و تعالي در روز پنجشنبه 6 مردادماه در فرهنگسراي بهمن خبر داد.
نورالله اسفنديار در گفت و گو با خبرنگار شهر با اعلام اين مطلب گفت: در اين طرح 362 نفر از فرزندان پرسنل سازمان فرهنگي هنري در مقاطع ابتدايي، راهنمايي و دبيرستان شركت كردند. اين طرح كه از روز 28 خردادماه به مدت 6 هفته متوالي آغاز شد شامل برنامه‌هاي متنوع آموزشي، فرهنگي،‌ گردشگري و تفريحي است.

وي افزود: آموزش نماز، احكام اسلامي، مباني اخلاقي و اعتقادي، بازديد از برج ميلاد و فرهنگسراهايي مانند رازي، خاوران، فردوس و بهمن، استفاده از برنامه‌هاي جمعي مانند استخر، سالن تيراندازي، قلعه سحرآميز و پارك ارم، تور كارتينگ، فرهنگسراي توچال و اجراي سرود و همخواني از جمله بخش‌هايي است كه در اين طرح در نظر گرفته شد.

اسفنديار اظهار داشت: مراسم اختتاميه اين طرح روز پنجشنبه 6 مرداد در سالن آمفي‌تئاتر فرهنگسراي بهمن برگزار مي‌شود كه در آن دانش‌آموزان به همراه يكي از والدين (مادر يا پدر) حضور دارند و برنامه‌هايي مانند اجراي سرود، شعبده‌بازي، مسابقات فرهنگي و سخنراني با موضوع بصيرت در آن اجرا مي‌شود.

فرمانده بسيج سازمان فرهنگي هنري از برنامه‌هاي ديگر اين مركز تا پايان تابستان خبر داد و گفت: سلسله نشست‌هاي مقابله با جنگ نرم ويژه اعضاي شوراي پايگاه‌هاي مقاومت، فرمانده‌ها و رابطين در فرهنگسراي شفق، نشست شبي با قرآن در ماه مبارك رمضان، ديدار با خانواده‌هاي شهدا و جانبازان، يك دوره مسابقات تيراندازي بين مديران سازمان و فرماندهان پايگاه‌هاي مقاومت از ديگر برنامه‌هايي است كه تا پايان تابستان برگزار مي‌شود ضمن اينكه در هفته دفاع مقدس نيز ويژه‌برنامه‌هايي در نظر گرفته شده كه در آينده اعلام مي‌شود.


نظر شما