جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۴:۲۱
کد خبر: ۴۲۳۴۹
|
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۵:۲۶
مهلت ارسال فيلم به دبيرخانه ششمين دوره جشنواره فيلم رضوي تا 20 مردادماه 1390 تمديد شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومي مركز گسترش سينماي مستند و تجربي، اين «مركز» قصد دارد تا در راستاي تكريم و ترويج فرهنگ رضوي و همزمان با ايام مولود فرخنده آن امام هُمام (ع) ششمين دروه جشنواره فيلم رضوي را برگزار كند.


ششمين جشنواره فيلم رضوي در دو بخش «مسابقه فيلم كوتاه» گونه‌ مستند، داستاني و پويانمايي (حداكثر تا 45 دقيقه) و «مسابقه فيلم بلند» مشتمل بر مستند بلند (بيش از 45 دقيقه) تله فيلم و سينمايي برپا مي‌شود.


موضوعات جشنواره‌ فيلم رضوي عبارتند از: زندگي امام‌رضا(ع)، كرامات امام‌رضا(ع)،مريدان و شاگردان امام‌رضا(ع)،امام‌‌رضا(ع) و حضرت معصومه(س)، امام‌‌رضا(ع) و حضرت شاه‌چراغ امام‌رضا(ع)، فرزندان و بستگان، امام‌رضا(ع) و مناظرات، موقوفات امام‌رضا(ع)، خادمان امام‌رضا(ع)، عالمان مدفون در جوار امام‌رضا(ع)، بارگاه و آستان امام‌رضا(ع) در گذر زمان، زائران امام‌رضا(ع)، امام‌رضا(ع) در آثار شاعران و عارفان وآثار تجربي «آزاد» با موضوعات مرتبط با حضرت امام‌رضا(ع) و معارف رضوي.


عموم فيلمسازان و تهيه‌كنندگان محترم حداكثر تا تاريخ 20 مرداد ماه 1390 فرصت دارند تا فيلم‌هاي خود را به دبيرخانه «جشنواره فيلم رضوي» به‌ نشاني: تهران، خيابان سهروردي شمالي، ميدان شهيد قندي، شماره 15، مركز گسترش سينماي مستند و تجربي، طبقه اول، تلفن 14 و 88528312 تماس حاصل كنند.


اين جشنواره طي روزهاي 11 تا 14 مهرماه 1390 در شهر «تهران» برگزار مي‌شود.

نظر شما