جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۰:۳۳
کد خبر: ۴۳۱۲۹
|
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۴:۰۰
کانون شعر فرهنگ سراي انديشه هزارمين نشست ادبي خود را با حضور شاعران نامدار و برجسته برگزار مي کند .

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومي فرهنگ سراي انديشه ، در اين نشست که روز سه شنبه 25 مردادماه از ساعت 17 در محل فرهنگ سراي انديشه و با حضور شاعران مطرح و نامدار برگزار مي‌شود، هزارمين نشست ادبي کانون شعر جشن گرفته خواهد شد.


اين کانون که به سه شنبه هاي شعر انديشه نيز معروف است ، در سال 1372 توسط رضاعبدالهي شاعر و نويسنده برجسته تاسيس و تاکنون حدود 20 سال از فعاليت خود را پشت سر گذاشته و توانسته است شاعران جوان و با استعدادي را به جامعه ادبي کشور معرفي کند.


همچنين تاکنون از اعضاي اين كانون بيش از 100عنوان كتاب منتشر شده كه آخرين كتاب‌ها (زخاف رايج در شعر فارسي) و (فاطمه پيغمبر انديشه ها) اثر رضا عبدالهي بوده که در فرهنگ سراي انديشه رونمايي شده است.


شايان ذکر است بعضي از اعضاي ثابت اين كانون كه در روزهاي ابتدايي راه‌اندازي آن فعاليت مي‌كردند شاعراني همچون حسين منزوي، مسعود احمدي، شمس لنگرودي، يزدان سلحشور، كريم رجب زاده، ضياءالدين خالقي، كامران شرفشاهي، اكبر كتابدار، سيدعباس سجادي، دكتر آبان ، مهدي عابدي و مسعود ارشادي فر بوده که برخي از اين شاعران از اساتيد نامدار عرصه شعر و ادب فارسي امروز نيز به حساب مي‌آيند.


در حاشيه اين مراسم نمايشگاهي از آثار شاعران معاصر به معرض ديد علاقمندان گذاشته خواهد شد؛ همچنين مجموعه شعر«هزارمين پيوند انديشه‌ها» به مناسبت هزارمين نشست ادبي فرهنگ سراي انديشه رونمايي خواهد شد.


در «هزارمين پيوند انديشه‌ها» آثار شاعراني از جمله دکتر علي آبان، سيد عباس سجادي،کامران شرفشاهي، مصطفي مشايخي ، مهدي عابدي و شاعران جوان به چشم مي خورد که در تيراژ 1000 نسخه توسط فرهنگ سراي انديشه به چاپ رسيده است.


فرهنگ سراي انديشه در خيابان شريعتي، نرسيده به پل سيدخندان، روبروي مخابرات پيام واقع شده است و حضور براي کليه علاقمندان آزاد مي‌باشد.

نظر شما