شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳
ساعت : ۱۶:۵۷
کد خبر: ۴۳۲۳۲
|
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۲:۰۱
192 نماينده مجلس شوراي اسلامي با صدور بيانيه‌اي، اقدام ضدفرهنگي روزنامه ايران را در توهين به حجاب و چادر محکوم کردند و خواستار برخورد قانوني با اين روزنامه شدند.

 خانه ملت: محمد دهقان عضو هيات رئيسه مجلس شوراي اسلامي در پايان جلسه علني امروز - سه شنبه 23مردادماه - نهاد قانونگذاري کشور بيانيه 192 نماينده را در محکوميت اقدام ضد فرهنگي يکي از روزنامه هاي صبح به شرح زير قرائت کرد:

يکي از روزنامه هاي دولتي در ضميمه مردادماه سال جاري ويژه نامه‌اي را با عنوان خاتون چاپ و منتشر نموده که با نگاه ليبرالي به مسئله حجاب و عفاف به درج مطالبي پرداخته که همخواني با فرهنگ اسلامي ندارد.

اظهارات غيرکارشناسانه و غيرمنطقي و بدعت‌آميز نسبت به حجاب و عفاف و ازدواج، زير سوال بردن اقدامات قانوني نيروي انتظامي در طرح ارتقا سلامت اخلاقي که خواست مردم مسلمان است و ناديده گرفتن مصوبات مجلس، شوراي عالي انقلاب فرهنگي در گسترش فرهنگ عفاف و حجاب در جاي جاي اين نشريه به چشم مي خورد که نوعي تسامح و تساهل فرهنگي و چراغ سبز به بدحجابي در فضاي کشور است.

در شرايطي که ملت هاي مسلمان و زنان با ايمان در سراسر جهان با تکيه بر ارزش هاي اسلامي فرياد بر سر مستکبران و حاکمان خودکامه بلند کرده اند و چادر به عنوان يک نماد جهادي اسلامي در جهان مطرح است به نشر مطالبي که اشاره شد به وسيله يک روزنامه دولتي با اهداف خاص انحرافي و با سوءاستفاده از بيت المال پرداخته اند که به هيچ وجه با روح انقلاب اسلامي سازگار نيست.

ما نمايندگان مجلس شوراي اسلامي ضمن محکوم کردن مواضع اين ويژه نامه با احترام به جامعه بانوان ايران اسلامي از اقدام دادستان تهران حمايت مي کنيم و خواستار برخورد قانوني با آن مي باشيم.

نظر شما