شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۸:۵۴
کد خبر: ۴۳۷۵۷
|
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۲:۳۸
رهبر معظم انقلاب اسلامي عملکرد ملت بزرگ ايران در سي سال گذشته را نمونه آشکاري از استقامت و بهره گيري از همه توان، در مسير صراط مستقيم برشمردند و افزودند: اکنون نتايج اين استقامت سي ساله آشکار شده و مقطع فعلي يکي از درخشان ترين مقاطع حيات تاريخي ملت ايران است.

به گزارش شهر حضرت آيت الله خامنه اي رهبر معظم انقلاب اسلامي امروز در ديدار جمعي از مسئولان و قشرهاي مختلف مردم در حسينيه امام خميني (ره)، بيداري اسلامي در منطقه را، بازگشت مسلمانان به هويت اصيل اسلامي خود دانستند و تأکيد کردند: شکوه و عظمت امت اسلامي در بازگشت به قدرت اسلام و اتکال به خداوند متعال و شناخت توانائيهاي شگرف خود است.

 

ايشان با تأکيد بر اينکه بيداري اسلامي در منطقه و حضور مردم در صحنه براي به دست گرفتن سرنوشت خود، تجربه اي بسيار مهم و ارزشمند در تاريخ اسلام است، افزودند: حوادثي که امروز در مصر، تونس، يمن، ليبي، بحرين و برخي کشورهاي ديگر در حال وقوع است، حوادثي تعيين کننده و سرنوشت ساز براي ملتهاي مسلمان است.

 

رهبر انقلاب اسلامي خاطر نشان کردند: اگر اراده ملتهاي اسلامي بر کساني که سعي در مداخله در کشورهاي اسلامي دارند، غلبه پيدا کند، کشورهاي اسلامي تا مدتهاي طولاني، حرکتي پيش رونده خواهند داشت.

 

حضرت آيت الله خامنه اي افزودند: اما اگر دنياي استکبار و سردمداران سلطه و صهيونيزم جهاني از جمله رژيم مستکبر و ظالم آمريکا، بتوانند بر اين امواج سوار شوند و مديريت صحنه را بدست بگيرند، قطعاً دنياي اسلام تا دهها سال دچار مشکلات بزرگ خواهد بود.

 

ايشان وظيفه امت اسلامي بويژه نخبگان سياسي و فرهنگي دنياي اسلام را براي جلوگيري از بروز چنين اتفاق ناگواري، بسيار مهم و حساس خواندند و تأکيد کردند: امروز، روز امتحان بزرگ کشورها و ملتهاي اسلامي است زيرا ملتهاي مسلمان به توانايي خود و قدرت شگرف و کارآئي آن، شناخت پيدا کرده اند.

 

رهبر انقلاب اسلامي، عملکرد ملت بزرگ ايران در سي سال گذشته را نمونه آشکاري از استقامت و بهره گيري از همه توان، در مسير صراط مستقيم برشمردند و افزودند: اکنون نتايج اين استقامت سي ساله آشکار شده و مقطع فعلي يکي از درخشان ترين مقاطع حيات تاريخي ملت ايران است.

 

حضرت آيت الله خامنه اي خاطر نشان کردند: در اين سي سال، نسلهاي پي در پي، با يک هدف و انگيزه در مقابل فشارهاي استکبار از جمله تحريم ها، و تهديدهاي نظامي، سياسي و امنيتي ايستادگي کردند و امروز ملت ايران، ملتي عزيز، مقتدر، پيش رونده، اميدوار به آينده و داراي چشم انداز روشني است.

 

در ابتداي اين ديدار احمدي نژاد رئيس جمهور ضمن تبريک عيد سعيد فطر، تمرين اخلاص و عبوديت محض، تمرين محبت و گذشت و اميد به آينده را سه درس بزرگ ماه رمضان بيان کرد و گفت عيد فطر، عيد حاکميت ارزشهاي الهي و عيد ولايت، و عشق و اميد است.

 

رئيس جمهور با اشاره به ظلم و جنايت مستکبران عالم به بشريت بويژه اصرار دولت آمريکاي جنايتکار و صهيونيست هاي شقي براي تجاوز و کشتار در سرزمين فلسطين تاکيد کرد وظيفه همه موحدان و مومنان ايستادگي بر آرمان آزادي فلسطين از چنگال صهيونيست هاي درنده خو، است تا به لطف خداوند، آزادي قدس، مقدمه حکومت صالحان و برقراري عدالت باشد.

نظر شما