جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۸:۱۷
کد خبر: ۴۴۷۷۲
|
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۰ - ۰۹:۴۳
با تاييد شرکت بين المللي TUV شهرداري منطقه 19 موفق به دريافت گواهينامه سيستم مديريت اثر بخشي آموزشي ISO10015 شد.

به گزارش«شهر»، به نقل از روابط عمومي شهرداري منطقه 19، عباداله فتح اللهي شهردار منطقه در نشست پاياني مميزي آموزش کيفيت 10015 با تشکر از تلاش مديران و کارشناسان معاونت برنامه ريزي و توسعه شهري منطقه گفت: آموزش نياز سازمان را براي رسيدن به دانش و تجربيات جديد برطرف مي کند.

او با اشاره به اينکه آموزش هدف نيست گفت: هدف از آموزش و مهارت هاي جديد، ارتقا سطح خدمت و افزايش کيفيت آن در روان سازي سيستم است. فتح اللهي با اعلام اينکه طراحي نظام آموزشي براي سازمان شهرداري تهران مشکل است، اظهار داشت: تنوع خدمات در شهرداري تهران به حدي است که آموزش و تجربه در همه بخش ها نيازمند بروز شدن تخصص است و از آنجايي که خدمت در شهرداري با رضايتمندي مردم سروکار دارد فعاليت در آن بسيار سخت تر از ساير سازمانهاست.

او اظهار اميدواري کرد که اين استانداردسازي ها بتواند منشأ خير و خدمات رساني مطلوب تر به شهروندان و همکاران باشد و شرايط به گونه اي پيش رود که اين منطقه بتواند با اهتمام و تشريک مساعي تمامي کارکنان در حفظ و ارتقاء استانداردهاي کسب شده موفق عمل کند.

در ادامه جلسه مهندس کيميا موذني معاون برنامه ريزي و توسعه شهري شهرداري منطقه 19 با ابراز خرسندي از کسب اين گواهينامه آموزشي گفت: کسب اين گواهينامه مرهون تلاش همه همکاران و مديراني است که به آموزش تخصصي اهميت مي دهند.

موذني درباره 5 گام اثر بخش در کسب اين گواهينامه گفت: افزايش تعداد و تنوع دوره هاي آموزشي با سرانه نزديک به 20 نفر ساعت ، اطلاع رساني قوي از طريق پيامک و بروز رساني تقويم هفتگي  ، ايجاد فضاي آموزشي جديد و تجهيزات بروز ،ارائه گزارش تحليلي واحد آموزش و کسب رتبه ارزيابي بالاي اداره آموزش از جمله نقاط قوت اين واحد در کسب اين گواهينامه بوده است.

اين مراسم  تلاشگران واحد آموزش از سوي شهردار منطقه قدرداني كردند. براساس اين گزارش شهرداري منطقه 19 پنجمين منطقه تهران است که موفق به دريافت اين گواهينامه بين‌المللي مي شود.

نظر شما