شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۲:۱۰
کد خبر: ۴۴۹۹۰
|
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۰ - ۱۱:۰۰
فيلم سينمايي « زنان ونوسي، مردان مريخي » به کارگرداني کاظم راست گفتار و تهيه‌کنندگي سيد محمدرضا مفيدي در سينما خانوادگي فرهنگسراي گلستان اكران مي‌شود.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومي مراكز فرهنگي هنري منطقه؛ در خلاصه داستان «زنان ونوسي، مردان مريخي» آمده: همسر مهندس جواني به نام سعيد وي را مجبور مي‌كند مبلغ هنگفتي قرض كرده و او را براي اسكي و تفريح به فرانسه و كوه‌هاي آلپ بفرستد. در آلپ هنگام اسكي، زن در يک يخچال طبيعي سقوط كرده و مي‌ميرد.

سعيد پس از بيرون آمدن از بهت و حيرت ناشي از مرگ همسرش با دختر ديگري ازدواج مي‌كند، اما بلافاصله بعد از ازدواج جسد يخ زده همسر قبلي در كوه آلپ پيدا مي‌شود و در اثر اتفاقي زنده شده و به ايران برمي‌گردد... و اين سرآغاز ماجرايي طنز‌آميز و عجيب و غريب مي‌شود به نام « زنان ونوسي، مردان مريخي »

امين حيايي، بهاره رهنما، شيلا خداداد، غلامحسين لطفي، اکرم محمدي، اليکا عبدالرزاقي، سحر ذکريا، اميرحسين رستمي و يوسف صيادي از جمله بازيگران اين فيلم هستند.

 سينما گلستان در نارمك، ميدان هلال احمر، خيابان گلستان واقع شده است و در سانس‌هاي 14، 16، 18، 20 پذيراي علاقه‌مندان تماشاي فيلم است.

نظر شما