شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۸:۲۴
کد خبر: ۴۵۰۵۱
|
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۰ - ۰۹:۱۷
رييس سازمان فرهنگي‌وهنري شهرداري:
رييس سازمان فرهنگي وهنري شهرداري تهران هدف از برگزاري آيين تجليل از ماندگاران بازار و اصناف را بيشتر از گرامي‌داشتي ساده دانست و افزود: ما با چنين ارتباطي قصد داريم نقش اخلاق و فرهنگ را در جهاد اقتصادي جدي گرفته و به زنده ماندن ،تحکيم و بزرگداشت ارزش‌هاي فرهنگي و اخلاقي بازار کمک کنيم.
به گزارش خبرنگار«شهر» اميرخوراکيان رييس سازمان فرهنگي وهنري شهرداري تهران شب گذشته ـ 19مهرـ در دومين آيين تجليل از ماندگاران بازار و اصناف در مرکز همايش‌هاي سازمان صداوسيما، اظهارکرد: نقش بازار علاوه ‌برعرصه اقتصادي در زمينه اخلاقي نيز ارزشمند و قابل توجه است.نقش بازاريان در حوزه هاي مختلف ساخت مدرسه و مسجد،نيکوکاري، دفاع مقدس و احيا و حفظ ارزش‌هاي ديني برجسته و ممتاز است.

او با بيان اين که هدف سازمان فرهنگي وهنري از اين اقدام محدود به تجليل و گرامي‌داشتي ساده از اصناف و بازاريان نمي‌شود، گفت: ما باچنين ارتباطي قصد داريم نقش اخلاق و فرهنگ را در جهاد اقتصادي جدي گرفته و  به زنده ماندن ،تحکيم و بزرگداشت ارزش‌هايفرهنگي و اخلاقي بازار کمک کرده و آن را به نسل بعد منتقل کنيم.

رييس سازمان فرهنگي وهنري شهرداري تهران تاکيد کرد: ماسعي داريم با بهره گيري از دست‌آورد فرهنگ و اخلاق نيکوکاري که در بازار وجوددارد، اخلاق شهروندي را بهبود بخشيده و سطح آن را افزايش دهيم.

نظر شما