پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۷:۳۶
کد خبر: ۴۵۲۷۱
|
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۰ - ۱۲:۱۲
رييس فرهنگسراي هنگام از برگزاري اولين همايش مفاخر ايراني- اسلامي ويژه بزرگداشت آيت‌الله علامه سيد محمدحسين طباطبايي در روز 25 آبان‌ماه خبر داد.

زهرا گلرو مفرد در گفت و گو با خبرنگار «شهر» با اعلام اين خبر گفت: به مناسبت سالروز ازدواج حضرت علي (ع) و حضرت فاطمه (س) نيز همايش پيوند مهر و ماه با هدف تحكيم بنيان خانواده و بهره‌مندي از آموزش‌هاي لازم براي داشتن زندگي بهتر به همراه اجراي موسيقي سنتي و سخنراني برگزار مي‌‌شود.


وي افزود: در اين همايش كه ويژه بانوان پرسنل سازمان فرهنگي هنري در روز شنبه 7 آبان‌ماه برگزار مي‌‌شود، عليرضا شيري به بررسي مهارت‌هاي سازگاري و تاثير آن بر تحكيم خانواده، خانواده و بهداشت رواني، توانمندسازي خانواده و مشكلات زناشويي مي‌پردازد.


گلرو مفرد به برگزاري همايش فرهنگ عمومي شهر به مناسبت روز فرهنگ عمومي اشاره كرد و گفت: اين همايش در روز 14 آبان‌ماه برگزار مي‌شود ضمن اينكه جشن عيد قربان نيز در روز 21 آبان ماه در نظر گرفته شده است.


به گفته رييس فرهنگسراي هنگام، كارگاه ديابت، كارگاه آموزشي مادر سالم- فرزند سالم ويژه بانوان باردار و نقد و بررسي كتاب كودك از جمله برنامه‌هايي است كه در ماه جاري برگزار مي‌شود.

نظر شما