شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳
ساعت : ۱۹:۳۴
کد خبر: ۴۵۴۵۳
|
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۰ - ۱۷:۲۹
مدير کل کميسيون ماده صد در نشست مشترک مديران اداره کل امور اجرايي کميسيون‌هاي ماده صد در شهرداري منطقه 15 ضمن ابراز رضايت از عملکرد منطقه اعلام کرد: 66 درصد از پرونده‌هاي داراي راي ماده صد در منطقه اجرا شده است که اين آمار قابل قبول بوده و جاي تقدير و تشکر دارد.

به‌گزارش «شهر» به‌نقل از روابط عمومي شهرداري منطقه 15، او افزود: منطقه از نظر اجراي آراي ماده صد و ورود اطلاعات به سامانه شهرداري جز مناطق بسيار خوب است و منطقه در 6 ماهه اول سال جاري بر اساس ارزشيابي انجام شده، رتبه اول را کسب کرده است و مديريت منطقه يک مديريت اخلاق محور ديني است که مورد تاکيد دکتر قاليباف است.

او خاطر نشان کرد: در مجموع ما در آراي ماده صد دنبال اين نيستيم که نارضايتي براي مردم ايجاد کنيم و اساسا دنبال توسعه شهري هستيم که خوشبختانه تيمي که در منطقه 15 فعاليت مي‌کند با هر رايي بر اساس تفکر خاص خودش برخورد مي کند.

مدير کل کميسيون ماده صد با اشاره به اينکه در راي ماده صد کرامات انساني زير پا گذاشته نمي‌شود، گفت: منطقه 15 به اين تفکر رسيده که با خانواده‌هاي محروم که بر اساس نيازوادار به خلاف جزيي شده‌اند بامدارا رفتار كند و تاکيد دکتر قاليباف نيز هم همواره بر اصل مدارا با محرومان بوده است، ولي منطقه در قبال افرادي که متخلف حرفه‌اي بوده و به حقوق شهرتجاوز کرده‌اند بسيار با جديت تمام برخورد کرده است.

مجتبي يزداني، شهردار منطقه 15 نيز ضمن تقدير از حرکت کميسيون ماده صد به سمت سيستمي شدن و راه اندازي نرم افزار جديد که تسهيل کننده اقدامات شهرسازي است به هماهنگي و تعاملات روساي ادارات منطقه در اين زمينه اشاره کرد و در ادامه انتظارات منطقه را از کميسيون مطرح و اعلام کرد که منطقه آمادگي دارد ارائه آموزشه‌اي لازم در اين بحث در منطقه به صورت پايلوت اجرايي شود.

در جلسه ياد شده عملکرد سايت شهرسازي، نحوه استفاده صحيح، امکانات موجود و تسريع در صدور آرا به صورت کامل توسط معاون اجرايي ماده صد براي معاونان، مديران مستقل، شهرداران نواحي و روساي ادارات شهرسازي به طور کامل تشريح شد.

نظر شما